loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 52 1394/11/07 نظرات (0)

انریکه: بیلبائو ممکن است خطرناک تر از قبل ظاهر شود

نشست خبری سرمربی بارسلونا قبل از بازی برگشت یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر بیلبائو برگزار شد.

به گزارش AS، لوئیز انریکه در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر بیلبائو گفت:

انتظار یک بیلبائو همانند بازی رفت را دارم، حتی خطرناک تر. تساوی بدون گل به درد آن ها نخواهد خورد و مطمئنا به هدف برد و سخت تر کردن کار برای ما به زمین می آیند. ما نیز به دنبال بهتر بودن از حریف و کسب پیروزی هستیم.

وضعیت توران، بوسکتس و اینیستا:

هر سه آن ها هنوز تب دارند و تا فردا باید منتظر ماند و دید شرایط بازی خواهند داشت یا خیر.

اتلتیکو مادرید:

در حال حاضر به تنها مسابقه ای که فکر می کنم دیدار فردا مقابل اتلتیک بیلبائو است. تا آن روز کسی نمی داند چه پیش خواهد آمد و بنظرم اجازه دهید روز مصاحبه قبل از آن دیدار فرا برسد.

شرایط نیمار برای بازی:

او خوب است، اما نمی خواهیم در موردش ریسک کنیم. او در تمرینات به خوبی شرکت کرده اما سلامت بازیکن چیزی است که باید قبل از هر چیز از آن مطمئن شوم.

اعتماد بنفس بیش از حد و تکیه به پیروزی بازی رفت:

چنین مشکلی ما را تهدید نمی کند. ما برای پیروزی در میدان حاضر می شویم و حتی گلی که آن ها در بازی رفت وارد دروازه ما کردند تاثیری در آنچه که در بازی فردا می خواهیم و به دنبالش هستیم نخواهد گذاشت

مجازات کریستیانو رونالدو به دلیل ضربه زدن به حريفان:

قصد ندارم به این موضوع ورود کنم. هر آنچه من بگویم ممکن است اشتباه باشد اما عوامل اجرایی می توانند به هر صورت که می خواهند قوانین را تغییر دهند.

مشکل اعتماد بنفس فرمالن:

من این گونه فکر نمی کنم. به عقیده من کل تیم در نیمه اول بازی گذشته مقابل مالاگا عملکرد نسبتا ضعیفی داشت. من به تمامی بازیکنانم اعتماد لازم را دارم.

شعار های توهین آمیز علیه اینیستا در سن مامس:

مخالف سوت ها و شعار هایی هستم که علیه بازیکنان و اشخاص به هر صورت سر داده می شود. در حال حاضر نیز حرف خاصی در این باره ندارم جز اینکه آن را محکوم کنم.

وضعیت آردا توران:

رضایت کامل دارم، او واقعا تاثیرگزار کار می کند و نمی توان منکر تلاش و عملکرد خوب  او در میدان شد.

قرارداد نیمار:

این انتظار می رود که تمدید کند و مدت زمان بیشتری اینجا باشد.

اگر دوباره این فرصت پیش می آمد که بازی کنید، دوست داشتید مانند کدام یک از بازیکنان فعلی می بودید:

(می خندد) شاید سرخیو بوسکتس، او قد بلند است و برای بازی روی زمین از تسلط کافی برخوردار است. او علاوه بر اینکه بازیکن بزرگی است شخصیت بالایی نیز دارد. اما به طور کلی این تفکر را بر روی دیگر بازیکنان بارسا نیز دارم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 257
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,509
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,227
  • بازدید ماه : 4,227
  • بازدید سال : 10,616
  • بازدید کلی : 14,235,315