loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 42 1394/11/08 نظرات (0)

بارسلونا 3-1 اتلتیک بیلبائو

دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در چارچوب رقابت های کوپا دل ری به مصاف هم رفتند و در نهایت بازی با نتیجه 3-1 به پایان رسید و در مجموع بارسلونا با برد 5-2 به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. گل بیلبائو را ویلیامز و گل های بارسا را سوارز و پیکه و نیمار به ثمر رساندند.

 این سومین باری است که دو تیم در چند هفته اخیر در برابر هم صف آرایی می کنند. بازی اول در چارچوب رقابت های لالیگا بود و بارسا 6-0 حریفش را له کرد. بازی دوم، بازی رفت دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری بود که با برد 2-1 بارسا همراه شد. و حالا بازی سوم. 

در دقیقه 9 فرمائلن روی ارسالی از یک ضربه ایستگاهی، توپ را به ضربه سر وارد دروازه تیم میهمان کرد اما داور به خاطر خطا روی ریکو در سوت خود دمیده بود و گل مردود اعلام شد. 

سه دقیقه بعد ویلیامز برای بیلبائو گلزنی کرد. آدوریز پاسی هوشمندانه برای ویلیامز مهیا کرد و او هم که به پشت دفاع بارسا نفوذ کرده بوداز ترشتگن گذشت و دروازه خالی میزبان را باز کرد. 

در دقیقه 16 اراسو روی سانتر سوسائتا خطرناک ظاهر شد ولی ضربه او در چارچوب نبود. 5دقیقه بعد آدوریز که مدافعان بارسا را بسیار آزار داده بود پاسی دیدنی برای او مهیا کرد اما باز هم سوسائتا نتوانست از موقعیت ایجاد شده استفاده کند. 

در ادامه بازیکنان بارسا کنترل توپ و میدان را در دست گرفتند و با هنرمندی و سرعت نیمار، مسی و سوارز دروازه حریف را هدف قرار دادند. نیمار هم که این فصل خاطرات خوشی با طرفداران بیلبائو نداشته، در دقیقه 35 در برخورد با لاپورته در باکس پنالتی حریف سرنگون شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت. 

در دقیقه 43 هم دوباره همین سناریو تکرار شد ولی باز هم پنالتی به نفع بارسا اعلام نشد. در این صحنه هم نمی توان نیمار را به دایو زدن محکوم کرد. 

در نیمه دوم بارسا بهتر توانست توپ را در زمین به گردش دراورد و موقعیت اول در دقیقه 50 شکل گرفت. همکاری دیدنی سوارز و نیمار به شوت سهمگین راکیتیچ ختم شد اما ضربه هافبک بارسا در چارچوب نبود. 

بارسلونا بالاخره به گل مساوی رسید. لیونل مسی مثل همیشه گره گشا بود و از کانال چپ به دفاع بیلبائو نفوذ کرد و پاس طلایی او را سوارز به گل اول کاتالان ها بدل کرد. 

دقیقه 60 هم سوارز یک موقعیت خوب گلزنی داشت که هدر رفت. یاران لوییز انریکه برخلاف نیمه اول، دوباره به ذات هجومی خود بازگشتند و در نیمه دوم بارها دروازه حریف را تهدید کردند.

در دقیقه 62 هم متیو با جای گیری فوق العاده مانع از گل شدن شوت اراسو شد. 

لکو در دقیقه 66 به سرعت وارد زمین بارسا شد و سانتر خطرناکش قبل از رسیدن به آدوریز با هوشیاری پیکه بی اثر شد تا بیلبائو تنها به یک ضربه کرنر بسنده کند. 

در 15 دقیقه پایانی بازی باسکی ها در زمین خود حبس شده بودند و نمی توانستند از فشار سنگین حملات بارسا خلاص شوند. 

در دقیقه 77 نیمار باز هم با هنر خود خط دفاعی حریف را به هم ریخت اما ضربه او با سوپرواکنش هررین دفع شد تا گلی برای بارسا به ثمر نرسد. 

یک دقیقه بعد راکیتیچ موقعیتی که با تلاش سوارز شکل گرفته بود را با شوتی بی دقت هدر داد. 

در دقیقه 81 سماجت آلوز و سانتر او باعث شد گل دوم بارسا شکل بگیرد. پیکه، مدافع پیش تاخته کاتالان ها گل دوم را با ضربه سری دیدنی به ثمر رساند و این بار گلر حریف هم نتوانست مانع ورود توپ به دروازه شود. 

در دقایق پایانی بازی ترشتگن بیکارترین بازیکن زمین بود و نیمار جشن را تکمیل کرد. او که شب پرماجرایی داشت و برای گلزنی بی تابی می کرد باز هم با دریبل های خود از سد دفاع حریف گذشت و با پای چپ هنرمندش دروازه را برای سومین بار باز کرد.

بدین ترتیب بارسا به نیمه نهایی کوپا دل ری صعود می کند و هواداران این تیم همچنان به امید تکرار سه گانه فصل قبل خواهند بود.

ترکیب دو تیم:

بارسلونا: ترشتگن - آلوز - پیکه - فرمائلن - متیو - ماسکرانو - روبرتو - راکیتیچ - سوارز - نیمار - مسی

بیلبائو: هررین - بوودا - لاپورته - لکو - بالنزیاگا - سن خوزه - ریکو - سوسائتا - اراسو - ویلیامز - آدوریز

 

آمار بازی (سایت گل):

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 278
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4,138
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,856
  • بازدید ماه : 6,856
  • بازدید سال : 13,245
  • بازدید کلی : 14,237,944