loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 68 1394/11/10 نظرات (0)

زیدان: رونالدو باید کمی بیشتر تمرین کند

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

 به گزارش AS، زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر اسپانیول شرکت کرد و با سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
 

هامس به جای بیل : " فردا مشخص می شود. در طول هفته بیل خوب  تمرین کرد و انتظار داریم هفته آینده به میادین بازگردد." 

داوران : " در این خصوص صحبت نمی کنم چون کار سختی دارند. در خصوص وظایف خودمان صحبت می کنیم." 

نیمار : " هفته گذشته گفتم 26 بازیکن دارم و روی همین چیزها و بازی فردا تمرکز می کنم." 

رونالدو : " قدرت گلزنیش را از دست نداده است و مثل همه بازیکنان خوب تمرین می کند و هیچ چیز را از دست نداده. باید بیشتر تمرین کند. از عملکردش راضی هستم. "

برنامه برابر اسپانیول: "برنامه در این بازی هم این است که با جدیت وارد زمین شویم و گل بزنیم."

نقش مودریچ در تیم: "او بازیکنیست که نقش مهمی در تیم دارد و کیفیت بالایی دارد و من سعی نمی کنم با دستورهای زیاد او را محدود کنم. او وظیفه اش را به خوبی می داند و تنها توصیه های من به او در کارهای دفاعیست."

خریدهای تابستان: "من ترجیح می دهم که فعلا خودم را مشغول چیزهای غیرضروری نکنم و در حال حاضر به بازی فردا فکر می کنم. فعلا تنها نگرانی من این است و بعدا خواهیم دید که چه پیش می آید."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 266
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3,704
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,422
  • بازدید ماه : 6,422
  • بازدید سال : 12,811
  • بازدید کلی : 14,237,510