loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 71 1394/11/13 نظرات (0)

مظلومی: رحمتی خودش اصرار داشت که بازی کند

سرمربی تیم استقلال از عملکرد تیمش ابراز نارضایتی کرد.

 پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از بازی مقابل ذوب آهن گفت:"به نوبه خودم دهه فجر را به همه تبریک می گویم. بازی آنطور که من می خواستم نشد چون مدتی از مسابقات دور بودیم و قابل پیش بینی بود. پس از تعطیلات و تمرینات بدنسازی، شادابی بازیکنان کم می شود."

وی ادامه داد:"نیمه اول چندان بد بازی نکردیم ولی موقعیت زیادی به حریف دادیم اما اشتباهات دور رفت را تکرار نکردیم. اساس کار ذوب آهن که ضد جملات بود را به بازیکنان گوشزد کرده بودم و اجازه این کار را به حریف ندادند. نیمه دوم ابتکار عمل دست ما بود و موقعیت هم ایجاد کردیم که با رشادت گلر حریف به گل نرسیدیم."

مظلومی تصریح کرد:"ذوب آهن تیم خوبی است و انتظار داشتیم که بازی بهتر باشد. به گل محمدی و ذوب آهن خسته نباشید می گویم. بازی سختی بود، تیم حریف هماهنگ تر بود. فکر می کنم اگر در کوران مسابقات بودیم بازی زیبا تر می شد. به هر حال از نتیجه راضی هستم، ذوب آهن در جدول رقیب ما است."

سرمربی استقلال خاظر نشان کرد:" روحیه بازیکنانم تحت تاثیر باخت دور رفت بود. به تک تک بازیکنان خسته نباشید می گویم. آنها یک ماه سخت تمرین کردند و با نشاط نبودند."

وی در پاسخ به این سوال که استقلال موقعیت چندانی نداشت و اگر  رشادت رحمتی نبود بازی را واگذار می کردید، عنوان کرد:" رحمتی گلر ما است و ضربه ها را مهار کرد. از نظر  من ضربه های آنچنانی نبود. ذوب آهن موقعیت داشت ولی موقعیت های ما بهتر بود که مدافعان حریف توپ ها را از خط دروازه بیرون می کشیدند طوری که لحظه اول فکر می کردم گل شده است. تیم گل محمدی همیشه در اصفهان آماده است. بر خلاف تیم ما که 100 درصد آماده نبود."

مظلومی در پاسخ به این سوال که در 12 هفته باقی مانده، جدی ترین رقیب شما کدام تیم است، گفت:" تمام تیم ها در کورس هستند و رقیب ما می باشند. تلاش می کنیم که صدر نشینی را تا آخر فصل حفظ کنیم.کار سختی پیش رو داریم. سپاهان، ذوب آهن، پرسپولیس و حتی تراکتور می تواند مدعی باشد. نیم فصل دوم بازی ها حکم فینال را دارند و رقیب های سر سختی داریم که باید تمام بازی ها را ببریم."

سرمربی استقلال در مورد عمدی بودن کارت زرد رحمتی و مشکلات مالی تیمش، تصریح کرد:" من با رحمتی برخودر کردم، بازی با استقلال اهواز آسان نیست. من به عنوان مربی می گویم که استقلال اهواز تیم جوانی است و کار سختی مقابل آنها داریم. رحمتی کمی دچار مصدومیت بود و از اول در ضربه زدن تعلل می کرد. نیاز به استراحت داشت ولی به اصرار خودش بازی کرد. در مورد مشکلات مالی باید بگویم که خداراشکر  مشکلات با تلاش هیات مدیره حل شده است و انشالله تمرکزمان را روی بازی ها خواهیم گذاشت."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 284
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 6,359
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,077
  • بازدید ماه : 9,077
  • بازدید سال : 15,466
  • بازدید کلی : 14,240,165