loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 75 1394/11/20 نظرات (0)

رونالدو: قطر آخرین جام جهانی من خواهد بود

فوق ستاره پرتغالی از عملکرد بنزما تعجب نکرده است.

 به گزارش AS، کریستیانو رونالدو فوق ستاره رئال مادرید روز گذشته مصاحبه ای با beIN انجام داد و در مورد مساذل مختلف صحبت کرد.

حمایت از زیدان:

زیدان خیلی چیزها را عوض کرده است . سه ، چهار هفته تمرین سخت داشتیم. زیدان شخصیت کاریزماتیکی دارد و به خوبی بازیکنان و فوتبال را می فهمد. برایش آرزوی موفقیت می کنم. تلاش می کنیم تا با ارائه بهترین عملکردمان به او کمک کنیم.

پی چی چی:

برای سومین بار در رئال مادرید آنرا دریافت کردم . باید از هواداران و تیم تشکر کنم.

بنزما:

عملکردش من را سوپرایز نکرد. خوب کار می کند و امیدوارم همینطور ادامه بدهد. می خواهیم به رقابت ادامه دهیم و او به ما کمک می کند.

میزبانی قطر در جام جهانی:

از نظر من این خیلی خوب است. ممکن است  آنجا آخرین جام جهانی من باشد. هم قطر هم دوبی را دوست دارم. خوشحالم از این بابت چون احتمالا این آخرین تورنمنت من در رده ملی خواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 264
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 307
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 790
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,508
  • بازدید ماه : 3,508
  • بازدید سال : 9,897
  • بازدید کلی : 14,234,596