loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 45 1394/11/25 نظرات (0)

بازی با فیورنتینا حساس است اما تعیین کننده نیست

سرمربی نراتزوری معتقد است که دیدار این هفته تیمش در فلورانس تعیین کننده نیست؛ با این حال وی اذعان کرد که مقطع حساسی از فصل در حال سپری شدن است.

 به نقل از Football-Italia ، تیم های فیورنتینا و اینتر در حالی در ساعت 23:15 روز یکشنبه به مصاف هم می روند که اختلاف دو تیم در جدول تنها یک امتیاز است. روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر در کنفرانس خبری پیش از بازی شرکت کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

بازی مهمی در پیش داریم، اما تعیین کننده نیست، هر چند باید اعتراف کنم که در مقطع حساسی از فصل قرار داریم. در طی چند بازی گذشته تقریبا همه زحمات 5 ماه اخیر خود را بر باد دادیم. پس از شکست در دربی، بازگشت خوبی داشتیم و در بازی برابر ورونا (3-3) کاملا مستحق پیروزی بودیم، در حالیکه هر سه گل را از روی ضربه کرنر دریافت کردیم.

 فیورنتینا فوتبال خوبی به نمایش می گذارد اما من به این فصل و آینده تیم خود امیدوارم. چیزی که در تمرینات و بازی های اخیر می بینم باعث می شود که به این تیم اعتماد کنم. گاهی اوقات به خاطر شرایط مختلف، تیم پیروز نمی شود، اما در مجموع اطمینان دارم که اکنون آن شرایط بد را پشت سر گذاشته ایم.

فصل را با یک هدف مشخص شروع کردیم. نیم فصل اول فوق العاده بودیم؛ شاید فراتر از حد و توان واقعی خود ظاهر شدیم. سپس در 5 یا 6 بازی خوب نتیجه نگرفتیم؛ در برخی از آن ها مستحق شکست بودیم و در بعضی از آن ها نیز باید پیروز می شدیم.

در طول این 5 ماه همیشه گفته ام که تیم های دیگری وجود دارند که نسبت به ما مجهز تر و آماده تر هستند و در طول فصل به رقابت ها باز می گردند، و اکنون می بینیم که پیش بینی من درست بوده است. هنوز هم شانس زیادی داریم. ممکن است بخاطر امتیازاتی که از دست دادیم اندکی ناراحت باشیم اما هدف همچنان ثابت است و چیزی تغییر نکرده است.

 تساوی در ورونا یک اتفاق بود؛ بدون آن 3 ضربه کرنر، آنها قادر به گلزنی نبودند. دریافت 3 گل آن هم از روی ضربه کرنر واقعا امری عجیب است، مخصوصا وقتی که ما توانسته بودیم برای ماه ها دروازه خود را روی ضربات سر بسته نگه داشته و گلی از این طریق دریافت نکنیم. این تساوی فقط یک اتفاق بود.

بازیکنان تکنیکی زیادی در فیورنتینا بازی می کنند که می توانند برای حریفان مشکل ساز شوند؛ پس باید کاملا مراقب باشیم. ترکیب خود را برای بازی فردا انتخاب کرده ام.

 فیورنتینا در ضد حمله ها شکننده است چون آن ها با نفرات زیاد حمله می کنند؛ اما همچنان آن ها تیمی قدرتمند هستند.

مانچینی در مورد آدام لیاییچ و استفان یووتیچ که در برابر تیم سابق خود به میدان خواهند رفت گفت:

این دو، بازیکنانی هستند که می توانند تفاوت ها را رقم بزنند و فکر می کنم بازی در ورزشگاهی که سال ها در آن بازی کرده اند برای آن ها نیز مهم و ویژه خواهد بود.

در حال حاضر سه تیم رم، فیورنتینا و اینتر برای جایگاه سوم می جنگند و میلان هم می تواند اختلاف 5 امتیازی خود را جبران کرده به جمع بالانشینان بازگردد.

هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است؛ در نتیجه ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. در 5 ماه نخست فصل توانستیم از عدم حضور خود در رقابت های اروپایی حداکثر استفاده را ببریم، بنابراین امیدوارم که شرایط دوباره مثل سابق شود.

دیدار رفت دو تیم بازی عجیبی بود. چرا که در 10 دقیقه ابتدایی بازی دو گل دریافت کردیم و یک بازیکن نیز از تیم ما اخراج شد. امیدوارم بازی فردا اتفاقات متفاوتی را شاهد باشیم و عملکرد بهتری از خود نشان داده و نتیجه مورد نظر را کسب کنیم. تنها باید بر بازی تیم خود تمرکز کنیم. اگر بتوانیم پتانسیل خود را به کار بگیریم آنگاه شانس زیادی برای کسب رتبه سوم خواهیم داشت.

در 3 ماه اول فصل سعی کردم که در مورد داوری نظری ندهم؛ اما شما خبرنگاران نیز بی تقصیر نیستید! زیرا در هر مصاحبه بعد از بازی، چهار پرسش اول شما در مورد داوری دیدار است! این مساله، دیگر به بخشی از فرهنگ ما تبدیل شده است.

وضعیت من در فصل آینده؟ در اینتر خواهم ماند؛ البته اگر اخراج نشوم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 280
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4,323
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,041
  • بازدید ماه : 7,041
  • بازدید سال : 13,430
  • بازدید کلی : 14,238,129