loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 70 1394/11/27 نظرات (0)

رضاحقيقی از عرش تا زير فرش

رضا حقیقی شاندیز، نامی که از او بعنوان ستاره آینده فوتبال ایران یاد میشد، نه تنها در بین تیمهای ایرانی که بین تیمهای تایلند که فوتبالش جزو کشور درجه 3 آسیاست، جایی ندارد...

هافبک دفاعی تنومند، بلند قد و با قدرت بدنی بالا که در اوج جوانی با پیراهن زرد فجر شهید سپاسی شیراز همه چشمها را به خود خیره کرده بود. همه فوتبالدوستان از او به عنوان مهره ثابت تیم ملی پس از جواد نکونام یاد میکردند و کی روش هم اعتقاد ویژه ای به او داشت و در سال 90 به تیم ملی دعوتش کرد. حقیقی که تبدیل به مهره اصلی تیم فجر شده بود، در 22 سالگی به کاپیتانی این تیم رسید و بازی های خوبش همچنان در ذهن شیرازیهاست، وی حتی سابقه حضور در جام جهانی 2014 و بازی مقابل آرژانتین را در کارنامه دارد.

سه سال پیش دقیقا در نیم فصل بود که پرسپولیس رویانیان، در ازای650 میلیون تومان حقیقی را از فجر که نیاز مبرمی به شارژ مالی داشت خرید و به قول خودش شاه ماهی فوتبال ایران را سرخ پوش کرد. حقیقی مهره ثابت خط هافبک پرسپولیس شد و درخشش را در تیم بزرگ تهرانی ادامه داد و همه را به تحسین واداشت. او حتی از دینامو کیف اوکراین نیز پیشنهاد رسمی داشت اما مسئولان وقت پرسپولیس با این انتقال مخالفت کردند! مخالفتی که شاید حقیقی تا آخر عمرشپشیمان باشد، اروپا کجا و لیگ تایلند کجا!

در ادامه اما مصدومیت های متوالی و مشهور شدن ناگهانی، او را از مسیر پیشرفت بازداشت و سکه روی بدش را به رضا نشان داد. او که53 بار برای پرسپولیس بازی کرد و 2 گل هم زد،خیلی زود ارضا شد و شروع کرد به بهانه گیری؛ نیمکت نشین شد و مدام مصاحبه های تند علیه باشگاه و گلایه از بد قولیهای پرسپولیس که در فوتبال ایران امری عادی محسوب می شد! در نهایت حقیقی تصمیم به جدایی گرفت و زادگاهش مشهد و پدیده رفت تا دوران جدیدی را در آرامشی که خودش فکر می کرد با پرداخت های به موقع باشگاه متمول مشهدی برایش ایجاد می شود، آغاز کند؛ اما دیگر خبری از درخشش و بازی های خوب رضا نبود و پدیده هم دچار بحران مالی ناشی از مشکلات پیش آمده برای مالکش خارج از میدان فوتبال شد و او آنجا هم دست خالی ماند.

حقیقی 27 ساله و حالا با تجربه در آغاز فصل جدید، خواست دوباره کار کردن زیر نظر مربی سابقش علی دایی را تجربه کند و به صبای قم پیوست تا شاید دوران جدیدی را آغاز کند و به اوج برگردد اما آنجا هم به توفیقی دست نیافت و در هفته ششم از صبا جدا شد و تا نیم فصل صبر کرد تا به تیم جدیدی بپیوندد. او که از ایران پیشنهاد چشمگیری نداشت، ناگهان 1 ماه پیش به تیم سوفانبوری، تیم سوم لیگ تایلند و حاضر در لیگ قهرمانان آسیا رفت تا به گفته خودش از آنجا دوباره به تیم ملی ایران برسد. اما زهی خیال باطل اما شب گذشته خبر تعجب بر انگیزی مبنی بر اخراج رضا حقیقی از تیم تایلندی روی خروجی خبرگزاری های ایرانی رفت تا فوتبالدوستان بیش از پیش به اشتباهات حقیقی سوخته پی ببرند.

حقیقی با کذب خواندن خبر اخراجش، بشدت از شایعه پراکنی رسانه های ایران گلایه کرد و دلیل فسخ قراردادش را پارگی کشاله پای چپ در اردوی آماده سازی سوفانبوری اعلام کرد و گفت: " به خاطر این مسئله و مصدومیتم مسئولان باشگاه با بنده صحبت کردند و گفتند چون چند روز دیگر بازی‌ها شروع می‌شود و باتوجه به اینکه تنها یک بازیکن آسیایی می‌توانند داشته باشند و من این سهمیه آنها را پر کردم از تیم جدا شوم. مدیران باشگاه گفتند ما مشکل مالی نداریم و پولت را تمام و کمال خواهیم داد. فقط مدیر برنامه‌هایت بیاید تا تصمیم نهایی را بگیریم و اگر اجازه می‌دهی قراردادت را فسخ کنیم. من هم گفتم اگر پولم را بگیرم از تیم جدا می‌شوم چون غیر از خوبی چیزی از این باشگاه ندیدم و برای کمک به آنها حاضرم قراردادم را فسخ کنم."

بله رضا حقیقی 350هزار دلارش را تمام و کمال می گیرد، اما باید پرسید آقای حقیقی، چگونه حقت را تمام و کمال از فوتبال می گیری؟

تصمیم های اشتباه و عدم داشتن مشاوری خوب ستاره های بسیاری را در فوتبال ایران سوزانده و رضا حقیقی شاندیز اولین نفر نیست اما امیدواریم آخرین نفر باشد!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 207
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 348
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1,370
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,501
  • بازدید ماه : 1,501
  • بازدید سال : 7,890
  • بازدید کلی : 14,232,589