loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 51 1394/12/11 نظرات (0)

عزت اللهی، شماره 6 روستوف را از آن خود کرد

سعید عزت اللهی در روسیه شماره ای را به تن می کند که به آن علاقه دارد.

هافبک دفاعی جوان تیم ملی که در اردوی پیش از فصل روستوف ستاره این تیم بوده، در نیم فصل دوم شماره تازه ای را به تن می کند؛ شماره 6. این بازیکن که علاقه زیادی به این شماره دارد، پس از صحبت با مسئولان روستوف توانست 6 را که در اختیار بازیکن دیگری بود، بپوشد. سعید از همان زمانی که در تیم نوجوانان بازی می کرد، عاشق شماره 6 بود. در تیم ملی نوجوانان این شماره را تن می کرد و در جام جهانی هم 6 بر تن کرد. سپس در تیم ملی جوانان هم با همین شماره بازی کرد و در بازی های آسیایی با 6 خوش درخشید. سعید البته در ملوان شماره 7 می پوشید چراکه این شماره بر تن بازیکن دیگری بود. عزت اللهی حالا در روسیه بار دیگر شماره 6 را به تن می کند.

به نقل از خبرآنلاین، او در این باره می گوید: «از اول فصل که آمدم، گفتم دوست دارم این شماره را به تن کنم. مسئولان هم گفتند ما مشکلی نداریم. در نیم فصل که itc ام رسید و رسما بازیکن روستوف شدم، به من گفتند این شماره خالی است و تو می توانی بپوشی که من هم با کمال میل قبول کردم.» البته او دوست داشت در تیم ملی هم همین شماره را بر تن کند ولی مهدی ترابی بازیکنی بود که وارث پیراهن جواد نکونام شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 234
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 353
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,859
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,577
  • بازدید ماه : 4,577
  • بازدید سال : 10,966
  • بازدید کلی : 14,235,665