loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 78 1394/12/22 نظرات (0)

ریبری: یک پیشنهاد از چین را رد کردم

ریبری از رد پیشنهاد چینی ها و علاقه اش به بایرن مونیخ گفته است.

فرانک ریبری در این فصل با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است و تنها در هفت بازی برای بایرن مونیخ به میدان رفته است.

به نقل از Fox Sport، ریبری در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، یک پیشنهاد سنگین از لیگ چین را رد کرده است. ریبری گفته است همه چیز پول نیست.

پول برای من مهمترین چیز نیست. اگر به دنبال پول بیشتر بودم باید به لیگ چین می رفتم. من علاقه ای به این کار نداشتم و  می خواستم با هواداران در مونیخ اوقات خوشی داشته باشم و جام های بیشتری ببرم. بایرن باشگاه من است.

من هنوز تشنه بردن جام هستم. نزدیک به 9 سال است که اینجا هستم و در آوریل 33 ساله می شوم. وقت زیادی باقی نمانده است شاید حدود 2 و 3 سال.

قرارداد ریبری در سال 2017 به پایان می رسد.

من با سران باشگاه در مورد تمدید قرارداد صحبت کرده ام و دوست دارم یک یا دو فصل دیگر اینجا بمانم من از زندگی در مونیخ لذت می برم و مونیخ جای خوبی برای فرزندانم و همسرم است. بایرن مونیخ و ریبری هیچگاه در مقابل هم نخواهند بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 240
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 352
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,758
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,476
  • بازدید ماه : 4,476
  • بازدید سال : 10,865
  • بازدید کلی : 14,235,564