loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 91 1393/11/30 نظرات (0)

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی امروز مقابل صبای قم حدود ۲۰ موقعیت گل داشتیم ولی تیم صبا با چنگ و دندان دفاع می‌ کرد."

حمید درخشان پس از تساوی بدون گل مقابل صبای قم در نشست خبری گفت:"پرسپولیس امروز بسیار خوب بازی کرد. من به  تیمم افتخار می‌کنم چون حریف 90 دقیقه دست و پا شکسته بود و به دنبال دفاع بود که گل نخورد و نبازد. از بازیکنانم تشکر می‌ کنم چون حدود 20 موقعیت گل داشتیم و تیم صبا با چنگ و دندان دفاع می‌ کرد.ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. همه دیدند که ما یک فرصت هم به صبا ندادیم و با بدشانسی توپ‌ هایمان تبدیل به گل نشد.اگر یکی از موقعیت‌های مان گل می‌شد بالای 3-4 گل می‌زدیم و این بحث ها ادامه نداشت.بازهم می‌گویم برتری با پرسپولیس بود"

 وی در مورد شعار های هواداران عنوان کرد:"باید هیئت مدیره در مورد رفتن من تصمیم بگیرد نه دیگران.من به شعار هواداران احترام می گذارم. ولی در مورد من باشگاه تصمیم میگیرد. من قبول دارم وقتی تیمی می بازد، هواداران یک نفر را سمبل شعار هایشان قرار می دهندکه این بار نوبت من بود."

درخشان افزود:"آنهایی که فوتبال را می فهمند بدانند که ما در این بازی بسیار خوب بودیم. در حمله ها با قدرت ظاهر می شدیم و در دفاع هم خوب بودیم. اگر صبا اتوبوسی دفاع نمی کرد قطعا برنده بودیم. "

سرمربی پرسپولیس در مورد اضافه شدن نژاد فلاح گفت:" هر حرکتی در تیم زمان خاص خودش را دارد که اگر آن کار در زمان مناسب انجام نشود بازیکن نمی‌تواند از توانایی خود استفاده کند .اگر در این زمان این تغییرات انجام نمی شد، تاثیرش مثبت تر بود.امیدوارم پرسپولیس به آرامشی که لازم دارد برسد."

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در لیگ قهرمانان هم همین روند را ادامه می‌ دهد ونتیجه نمی گیرد، گفت: "نوع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است.تیم‌ها در ایران ضد فوتبال بازی می‌ کنند و اگر یک امتیاز بگیرند انگار ما را برده اند. اگر صبا مثل پدیده مقابل ما بازی می‌ کرد مطمئن باشیددوام نمی آورد و  می‌باخت. امیدوارم در آسیا به بدشانسی نخوریم و مشکلات ما حل شود.

برچسب ها حمید درخشان , درخشان ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 189
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 385
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 516
  • بازدید ماه : 516
  • بازدید سال : 6,905
  • بازدید کلی : 14,231,604