loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 139 1393/12/01 نظرات (0)

 

فيروز کريمي موفق شد تا سه امتياز خارج از خانه را به حسابش واريز کند.

یاران فیروز کریمی موفق شدند با نتیجه قاطع سه بر یک برابر میزبان خوزستانی خود به برتری رسیدند.
 
هفته بیست و یک لیگ برتر، ورزشگاه غدیر اهواز

داور: علیرضا فغانی، کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و فرزاد بهرامی
اخطار: بیات 52 از استقلال خوزستان و حاتمی 72 از ملوان

استقلال خوزستان:
دیاکیته، موسی کولی‌بالی، میثم مجیدی، میثم بائو، سیدمهدی سیدصالحی، هادی خنیفر (65چهارمحالی)، محمد طیبی، مهدی مومنی(78 لامین دیاوارا)، محسن بیات، ایمان باصفا(78 حمدالله ابدام) و رضا کاردوست
سرمربی : عبدالله ویسی

ملوان:
سیدحسین حسینی، عزت الله پورغاز، حسین کنعانی، عزیز معبودی، ابوالحسن جعفری، مازیار زارع، محمد آبشک، پژمان نوری، محسن یوسفی(80 صادق محرمی)، فرزاد حاتمی و رضا اعتمادی (73 مختاری)
سرمربی: فیروز کریمی

شرح گل ها:
صفر ـ 1 (ملوان): حرکت سریع بازیکنان ملوان توپ را به مهاجم این تیم فرزاد حاتمی رساند و وی با ضربه ای محکم از پشت محوطه جریمه دروازه تیم استقلال‌خوزستان را باز کرد.
صفر ـ 2 (ملوان): پاس فرزاد حاتمی پژمان نوری رادر موقعیت تک به تک قرار داد و وی با ضربه ای دقیق دروازه استقلال‌خوزستان را باز کرد.
1 – 2 (استقلال خوزستان) سیدمهدی سیدصالحی از روی ارسال میثم مجیدی، ضربه سر زیبایی را روانه دروازه ملوان کرد که ضربه وی از روی دستان حسینی وارد دروازه سپیدپوشان شمالی شد.
1 - 3 (ملوان): ضدحمله غافلگیرکننده ملوانی‌ها با حرکت ابوالحسن جعفری و پاس به موقع وی فرزاد حاتمی در موقعیت خوبی صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق برای بار سوم دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

شرح نیمه اول:
بازی امروز این دوتیم از نظر گرفتن سه امتیاز برای هر دو تیم حائز اهمیت بود، این بازی با حملات انزلی چی ها آغاز شد که در همان ابتدا این حملات جواب داد و فرزاد حاتمی با ضربه ای زیبا از پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان به گل اول آنها منجر شد. بعد از این گل، ملوانی ها از تک و تا نیافتادند و چند دقیقه بعد گل دوم خود را با همکاری فرزاد حاتمی و توسط پژمان نوری به ثمر رساندند، از اینجا به بعد بازی کمی حالت متعادل به خود گرفت و جسته گریخته، دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر تدارک می دیدند، البته ملوانی ها با پنالتی روی نوری می توانستند این اختلاف را بیشتر کنند، اما این اتفاق نیافتاد ولی خوزستانی ها موفق شدند در دقایق پایانی و با استفاده از شم گلزنی سیدصالحی اختلاف را به یک گل تقلیل دهند.

دقایق حساس:
دقیقه 12- سانتر بازیکنان تیم استقلال‌خوزستان در محوطه جریمه با ضربه سر سیدصالحی با اختلاف کمی از بالای دروازه ملوان به بیرون رفت.
دقیقه 37- حرکت پژمان نوری از سمت چپ و ورود او به محوطه جریمه استقلالی ها با خطای مدافع این تیم روبرو شد که فغانی، داور بازی به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. فرزاد حاتمی پشت این ضربه پنالتی ایستاد وضربه وی توسط دیاکیته دروازه بان استقلال خوزستان مهار شد تا فاصله بین این دو تیم دست نیافتنی نشود.
دقیقه 40- ضربه ایستگاهی تیم استقلال خوزستان را مومنی درون محوطه جریمه ملوانی ها سانتر کرد که ضربه سر دفاع پیش تاخته آبی های خوزستان یعنی طیبی با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 48- حرکت بازیکنان استقلال خوزستان در بین مدافعان ملوان با شوت مهاجم این تیم روبرو شد که سیدحسین حسینی که این موقعیت را دفع کرد.
دقیقه 50- حمله همه جانبه بازیکنان استقلال خوزستان موقعیت خطرناکی را روی دروازه ملوانی ها تدارک دیدند که ضربه نهایی آنها با بی دقتی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.
دقیقه 53- ضربه زیبا و سنگین پژمان نوری از پشت محوطه جریمه استقلالی ها با دفع یاکیته دروازه بان آبی پوشان مواجه شد.
دقیقه 59- ضربه سیدصالحی از درون محوطه جریمه توسط حسینی دروازه بان ملوان مهار شد.
دقیقه 75- کرنر ارسالی بر روی دروازه تیم ملوان با ضربه خطرناک مومنی مواجه شد که حسینی این توپ را به زیبایی دفع کرد.
دقیقه 78- حمله سریع خوزستانی ها روی دروازه ملوان با ضربه خطرناک آنها روبرو شد که که از کنار دروازه حسینی به بیرون از زمین رفت.
دقیقه 84- شوت خطرناک میثم مجیدی با زهم توسط سیدحسین حسینی دروازه بان ملوان مهار شد.
دقیقه 94- شوت محکم میثم بائو بازهم توسط حسینی دروازه بان ملوان مهار شد.

حواشی دیدار:
* حضور کمتر از 100 نفر طرفدار در دیدار بین دو تیم از 2 خطه فوتبال خیز که طرفداران بسیاری در آن حضور دارند کمی تعجب برانگیز است.
* از نکات جالب این بازی پر نشدن لیست بازیکنان ملوان بود. در لیستی که تحویل گزارشگران این بازی شده، تنها 17 بازیکن در لیست ملوان عنوان شده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 199
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 332
  • باردید دیروز : 1,959
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,422
  • بازدید ماه : 2,422
  • بازدید سال : 8,811
  • بازدید کلی : 14,233,510