loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 75 1393/12/27 نظرات (0)

رودی گارسیا، سرمربی رم، اعلام کرد اگر احساس کند که نمی تواند جالوروسی را به پیش ببرد، از این ‏باشگاه جدا خواهد شد اما معتقد است اگر بازیکنان رم از دستوراتش پیروی کنند، می توانند به موفقیت ‏برسند.‏

به گزارش اسپرت انلاین ،گارسیا در 12 دیدار اخیرش، تنها به دو پیروزی رسیده و اکنون در جدول سری ‏A، 14 امتیاز با یوونتوس فاصله دارد.‏
تنها شانس آنها برای کسب جام در این فصل، رقابت های لیگ اروپاست. آنها که در دیدار رفت مرحله یک ‏هشتم نهایی، مقابل فیورنتینا به تساوی 1-1 رسیدند، فردا شب باید در دیدار برگشت میزبان این تیم باشند. ‏
گارسیا به خبرنگاران گفت:" می خواهم به همه اطمینان بدهم؛ من عاشق این تیم شده ام؛ عاشق رم. روزی ‏که احساس کنم دیگر مفید نیستم و نمی توانم رم را به نتایج مناسب و جام برسانم، آنگاه دیگر عضو این ‏باشگاه نخواهم بود.‏
اما تا زمانی که بازیکنان به دستورات من توجه کنند، آنگاه می توانیم به جام هایی برسیم که رویای من ‏است. این کار دشواری است اما این رویای من است و می خواهم به آن برسیم.‏
من با اولین مشکل تسلیم نمی شوم و مهم است که بازیکنان این را بدانند. مطمئن هستم در آینده هم لحظاتی ‏مانند این خواهیم داشت اما امیدوارم نتایج بد این فصل دیگر تمام شده باشد. بعد از باران، هوا آفتابی می ‏شود."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 187
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 1,959
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,147
  • بازدید ماه : 2,147
  • بازدید سال : 8,536
  • بازدید کلی : 14,233,235