loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 58 1394/01/19 نظرات (0)

آندر هررا؛ تابستان گذشته از اتلتیک بیلبائو به منچستریونایتد پیوست و در هفته های اخیر توانسته با ارائه بازی های درخشان، جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم پیدا کند.

 

به گزارش اسپرت انلاین ، هررا در ابتدای فصل، بازیکن ثابت یونایتد بود اما یک مصدومیت بد باعث شد او مدتی از میادین به دور باشد و پس از بهبودی نیز نتوانست سریع به ترکیب اصلی بازگردد.او یکی از مهره های موثر منچستریونایتد در نیم فصل دوم محسوب می شود و در اوجگیری دوباره شیاطین سرخ، نقش مهمی را ایفا کرده است. 


هررا در مصاحبه با "United Review"، در مورد وضعیتش در منچستریونایتد گفت:"از حضور در یونایتد خوشحالم. حتی زمانیکه نیمکت نشین بودم نیز چنین حسی داشتم.وقتی بصورت ثابت بازی نمی کردم،هرگز در مورد وضعیت آینده ام در این باشگاه از کسی سوالی نکردم. من خوش شانسم که بازیکن منچستریونایتد هستم." 

ستاره 25 ساله اسپانیایی یونایتد در ادامه افزود:" این مربی تیم است که تصمیم می گیرد چه بازیکنی بازی کند. او صلاح تیمش را بهتر از هر کسی می داند و باید به تصمیم او احترام گذاشت.وقتی به منچستریونایتد پیوستم، به بازی کنار بزرگانی چون رونی، کریک،والنسیا،رافائل و فلچر که البته دیگر اینجا نیست فکر می کردم. اینها بازیکنانی هستند که مدت ها برای یونایتد بازی کرده اند. 

رویای من حضور در این باشگاه برای مدتی طولانی است چرا که در بهترین تیم، بهترین لیگ و در کشوری صاحب فوتبال حضور دارم. وقتی به منچستریونایتد آمدم، خیلی زود توانستم خودم را با شرایط باشگاه وفق دهم. در این باشگاه همه به یکدیگر کمک می کنند تا پیشرفت کنند."

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 257
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 361
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2,780
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,498
  • بازدید ماه : 5,498
  • بازدید سال : 11,887
  • بازدید کلی : 14,236,586