loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 51 1394/01/27 نظرات (0)

تراکتورسازی 2-1 سایپا

تراکتورسازی 2-1 سایپا؛ تراکتور روی دوش هوادارانش به صدر رفت
تراکتورسازی با پیروزی ارزشمند مقابل سایپا به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

 تیم های تراکتورسازی تبریز و سایپا در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 17:30 در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به مصاف هم رفتند.

هفته بیست و ششم لیگ برتر
پنج شنبه 27 فروردین ساعت 17:30
ورزشگاه یادگار امام تبریز (40 هزار نفر تماشاگر)
داور: بیژن حیدری


تراکتورسازی در روزی که نفت تهران با نتیجه 5-1 از ذوب آهن شکست خورد، با کمک هواداران پر شور خود با پیروزی شیرین مقابل سایپا صدر جدول را به نام خود درآورد.

 

نیمه اول

تراکتورسازی بازی را خیلی خوب و هجومی آغاز کرد و در دقیقه 4 بازی حبیب گردانی روی یک ضربه آزاد از فاصله ای سی متری می توانست دروازه سایپا را باز کند که ضربه وی به تیرک دروازه اصابت کرد. دومین موقعیت گل سرخ پوشان را در دقیقه 6 کیانی روی دروازه حریف ایجاد کرد که شوت روی پای وی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.
برخلاف جریان بازی محمد نزهتی روی اشتباه فاحش گردانی صاحب توپ شد و با پشت سر گذاشتن حامد لک دروازه تراکتورسازی را در دقیقه 9 باز کرد تا نتیجه بازی یک بر صفر به سود سایپا شود.
دقیقه 14 بازی میلاد میداودی روی یک ضربه آزاد خطرناک دروازه تراکتورسازی را تهدید کرد که شوت خطرناک وی از کنار دروازه حامد لک که تسلیم شده بود عبور کرد.

مهدی کیانی در دقیقه 26 پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه کات دار وی با فاصله به بیرون رفت. سانتر زیبای تیموریان از جناح راست و ضربه سر سلیو دو سانتوس در دقیقه 29 می توانست دروازه نارنجی پوشان را باز کند اما این ضربه با اختلافی اندک راهی اوت شد.
سانتر تیموریان از ضربه کرنر در دقیقه 40 و ضربه سر ثاقبی می توانست بازی را به تساوی بکشاند که این ضربه بازهم راهی به دروازه نداشت. حرکت زیبای احمد کامدار در دقیقه 41 و پاس زیبای وی در محوطه جریمه به ادینیو ، شوت این بازیکن را در پی داشت ولی این شوت با برخورد به مدافعین حریف راهی کرنر شد.
به این ترتیت تراکتورسازی در حالی که نفت در بازی همزمان 3-1 از ذوب آهن شکست خورده بود نیمه اول را بازنده راهی رختکن شد تا همچنان فرصت صدرنشینی را از دست داده باشد.

نیمه دوم

تراکتورسازان برای جبران گل خورده نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و ادینیو در دقیقه 47 روی یک پاس عمقی هوایی در موقعیت خوبی قرار گرفت که توپ وی را اخباری مهار کرد. سانتر ایرانپوریان در دقیقه 54 را اخباری با شیرجه ای دیدنی راهی کرنر کرد تا بار دیگر آمادگی خود را به نمایش بگذارد.
لوسیانو ادینیو در دقیقه 65 از پشت محوطه جریمه با پای چپ شوتی را روانه دروازه سایپا کرد که این توپ با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت. فرار زیبای مهدی ترابی از سمت چپ وی را در یک موقعیت خوب قرار داد ولی ضربه بی دقت وی از کنار دروازه حامد لک به بیرون رفت.

ضربه زیبای میدواودی در دقیقه 70 که از زاویه ای بسته زده شد را حامد لک با عکس العملی دیدنی مهار کرد تا نتیجه بازی همچنان یک بر صفر باقی بماند. محسن دلیر در بدو ورود خود به میدان در دقیقه 81 می توانست گل تساوی بازی را برای تراکتور به ثمر برساند که اخباری توپ وی را راهی کرنر کرد.

ضربه کرنر، ضربه هاشمی، دفع ناقص توپ و یک ریباند به موقع از محسن دلیر در دقیقه 82 گل تساوی تراکتورسازی را به همراه داشت تا تعویض طلایی تونی ورزشگاه را به غوغا کده تبدیل کند.

شوت سنگین تیموریان در دقیقه 86 می توانست دروازه سایپا را باز کند که شوت وی راهی به درون دروازه نداشت.

دقیقه 92 بازی پرتاب اوت تیموریان با ضربه سر مدافع حریف درون دروازه سایپا قرار گرفت تا گل دوم سرخ پوشان تبریزی در واپسین دقایق بازی به ثمر برسد.

بدین ترتیب تراکتورسازی با این برد ارزشمند و با توجه به شکست تیم نفت به صدر جدول صعود کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,843
  • بازدید ماه : 2,843
  • بازدید سال : 9,232
  • بازدید کلی : 14,233,931