loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 63 1394/02/10 نظرات (1)

منچستریونایتد؛ مصدوم ترین تیم لیگ برتر

تلاش های لوییز فن خال برای کسب عنوان قهرمانی با تعداد باور نکردنی 68 مصدومیتی که بازیکنان این تیم در طول فصل با آن دست به گریبان شدند راه به جایی نبرد. این در حالیست که چلسی تنها 43 بار متحمل مصدومیت بازیکنانش شده است.

 اگر سرمربی منچستریونایتد پس از پایان فصل در صدد تجزیه و تحلیل عقب افتادن تیمش نسبت به چلسی در طول راه کسب عنوان قهرمانی این فصل بر آید، وی کمبودی از لحاظ کمّی در تعداد عوامل این اتفاق حس نخواهد کرد. 

فقدان یک مهاجمِ نوک شش دانگ - و البته آماده - ، زمان زیادی که صرف پیدا کردن یک خط دفاع مطمئن شد و سردرگمی سرمربی هلندی یونایتد در نیم فصل اول برای پیدا کردن سیستم و ترکیب مورد نظرش؛ همگی در جا ماندن شیاطین سرخ از کورس قهرمانی سهم داشتند.

اما با این وجود، یک عامل که تأثیر کمتری از عوامل ذکر شده در بند بالا نداشته است را می توان در بخش خدمات درمانی کمپ تمرینی AON باشگاه منچستریونایتد جستجو کرد، جایی که شنبه شب - قبل از بازی با اورتون - به طور غیرمعقولی شلوغ بود.

بر اساس آمار استعلام شده از سایت معتبر www.physioroom.com که در حوزه مصدومیت های ورزشی فعالیت می کند، منچستریونایتد در فصل جاری لیگ برتر بیش از هر تیم دیگری با مصدومیت های سرسام آور مواجه بوده است.

تیم های دارای بیشترین تعداد مصدومیت از ماه آگوست سال گذشته
هنگامی که با این پرسش روبرو می شویم که چه کسی بیشترین تعداد دفعات مصدومیت را از بین بازیکنان منچستریونایتد در این فصل داشته است، با یک پاسخ قاطع و مبرهن روبرو می شویم.

لوک شاو بیش از سایر بازیکنان یونایتد در این فصل با مصدومیت مواجه شده است
لوک شاو در اولین فصل حضورش در یونایتد، فصل پر دردسری را پشت سر گذاشته است. در اولین روزهای انتقالش از ساوتهمپتون به یونایتد، لوییز فن خال از سطح آمادگی او راضی نبود و اکنون آن نگرانی ها در قالب مصدومیت های پیاپی وی در این فصل (6 مصدومیت جداگانه) رخ می نمایند. آنخل دی ماریا، دیگر خرید نا امید کننده یونایتد در این فصل نیز با یک مصدومیت کمتر در رتبه دوم قرار دارد.

چندین بازیکن اصلی یونایتد نیز همین وضعیت را داشته اند. رابین فن پرسی، آندر هررا، کریس اسمالینگ، مارکوس روخو و اشلی یانگ همگی 4 مصدومیت متفاوت را در طول فصل تجربه کرده اند. سهم وین رونی از این مصدومیت ها 3 بار بوده است.

وین رونی پس از مصدومیت در بازی با منچسترسیتی
در سوی مقابل، چلسی از بین تیم هایی که در این فصل نماینده انگلستان در لیگ قهرمانان اروپا بودند، آماده ترین ترکیب را داشته است. آن ها با 43 مصدومیت متفاوت، از پایین جدول در جایگاه هفتم قرار دارند. این در نگاه اول ممکن است یک آمار تقریباً استاندارد برای یک تیم فوتبال به شمار بیاید، اما زمانی این آمار چشم گیر به نظر می رسد که به عدم اعتقاد مورینیو به استفاده چرخشی از بازیکنان توجه کنیم.

بهترین بازیکن آن ها در این فصل - ادن هازارد - در تمام بازی های این تیم در لیگ برتر به میدان رفته است و از اواخر ماه اکتبر ( اوایل آبان ماه)، در تمامی بازی ها 90 دقیقه حضور داشته است، اما در طول این فصل تنها 3 ضرب دیدگی جزئی را تجربه کرده است. این اتفاق در حالی رخ داده است که هازارد در صدر جدول بازیکنانی که بیشترین خطا روی آن ها اتفاق افتاده قرار دارد و دقیقاً 100 بار در طول این فصل روی زمین افتاده است.

دیگو کاستا در طول این فصل 7 بار با مصدومیت دست به گریبان شده است
این البته بدین معنی نیست که چلسی هیچ نگرانی ای از بابت مصدومیت بازیکنانش نداشته است، اما آن ها ترجیح داده اند که به یک بازیکن متکی نباشند. دیگو کاستا ضربه های زیادی را از سوی بازیکنان تیم های حریف در راه خدمت به تیم تحمل کرده است. او برای 7 بار در این فصل به دلیل مصدومیت از تمرین کردن با تیم بازمانده که اغلب این ها به دلیل مصدومیت دردسر سازش از ناحیه همسترینگ بوده است. او از این لحاظ در جایگاه سوم بازیکنانی که بیشترین تعداد مصدومیت را در طول فصل تجربه کرده اند قرار دارد، اما با این وجود، این مصدومیت ها خللی در موفقیت این ملی پوش اسپانیایی در گلزنی برای چلسی ایجاد نکرده است. کاستا با وجود مصدومیت های مکررش توانسته است 19 بار برای تیمش در لیگ برتر گلزنی کند.

بازیکنانی که در این فصل بیشترین تعداد مصدومیت را تجربه کرده اند
در آخر می بایست خاطر نشان کرد که آرسنال نیز همچون گذشته توانسته است انتظاراتی که از این تیم در مقوله داشتن مصدومین زیاد می رود را برآورده کند و با 66 مصدوم پس از یونایتد در جایگاه دوم قرار گیرد. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط neymar در تاریخ 1394/02/10 و 17:54 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید ...
ببخشید لطفا به بقیه نویسنده ها بگید که اول پستای سایتو ببینن بعد پست بذارن که پست تکراری نذارن الان پست رکورد لئو رو من تو پیج بعدی گذاشتم ولی تو پیج اول تکرار شده .. مچکرم ..
پاسخ : سلام

چشم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 204
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 447
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,165
  • بازدید ماه : 3,165
  • بازدید سال : 9,554
  • بازدید کلی : 14,234,253