loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 98 1394/02/11 نظرات (0)

راه آهن 2 - 1 سایپای البرز

راه آهن 2 - 0 سایپای البرز؛ لیگ برتر به دایی فرهاد چشمک زد
دیدار راه آهن و سایپا از هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت 18 در ورزشگاه شهر قدس آغاز شد.

 شاگردان فرهاد کاظمی می دانستند که از دست دادن امتیاز در این بازی می تواند رسما سند سقوط این تیم به دسته اول را امضا کند و از طرف دیگر مجید جلالی و کادر مدیریتی سایپا که وعده داده اند که این تیم از مدعیان فصل آینده لیگ برتر خواهد بود، می خواستند تا این ادعای خود را به اثبات برسانند و فصل را در جایگاه خوبی به پایان ببرند.

فرهاد کاظمی شاکردانش را با ترکیب ایگور ننزیچ، ابراهیم کریمی، محسن ایران نژاد، فرشاد فرجی، میلاد محمدی، بهادر عبدی، عباس محمدرضایی، سیامک کوهنورد، امین منوچهری، مجتبی شیری و مارتین موتومبا و مجید جلالی نیز تیمش را با حامد فلاح زاده، مجید محمدزاده، مجید ایوبی، علی زینلی، ابراهیم صادقی، میلاد میداوودی، ابراهیم شکوری، حکیم نصاری، حامد شیری، فرشاد قاسمی و مهدی ترابی  روانه میدان کرده بود. علیرضا فغانی با کمک  محمدرضا ابوالفضلی و حسن ظهیری قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.


گزارش بازی:

در نیمه نخست، راه آهن در همان دقایق ابتدایی و با اولین موقعیت دروازه سایپا را باز کرد. فرار موتومبا و پاس کات بک وی در دهانه دروازه به مجتبی شیری رسید و او ساده ترین کار را در مقابل دروازه خالی انجام داد. در ادامه راه آهن عقب ننشست و چند بار روی ارسال های موتومبا و یک بار هم با ضربه میلاد میداوودی خطرناک ظاهر شد.یکبار هم عباس محمدرضایی با شوتی از راه دور از سمت راست محوطه جریمه دروازه سایپا را تهدید کرد که این ضربه نیز منجر به گل نشد. اما در دقیقه 30 بازی یک بار دیگر مجتبی شیری برای راه آهن گلزنی کرد. پاس مجید ایوبی شیری را در موقعیت تک به تک با فلاح زاده قرار داد تا شیری خیلی راحت و با یک ضربه بغل پا دروازه فلاح زاده را برای بار دوم باز کند.در دقیقه 40 بازی سایپا که پیش کشیده بود و چیزی برای از دست دادن نداشت یکی از گل های خورده را پاسخ داد. علی زینالی روی ریباند شوت محکمکاپیتان ابراهیم صادقی به سادگی دروازه ننزیچ را باز کرد تا اختلاف به حد اقل برسد.

در نیمه دوم، راه آهن که از نتایج بازی های هم زمان و وضعیت جدول آگاه بود به دنبال حفظ نتیجه بود و بیشتر در زمین خودی بازی را اداره کرد. سایپا هم در مقابل تجمع حریف در زمین خودی کار را سخت می دید. البته آن ها چند بار روی شوت های از راه دور و سانتر از جناحین شانس خود را امتحان کردند اما وموفق نشدند دروازه راه آهن را باز کنند. اما بهترین موقعیت سایپا در دقیقه 72 از دست رفت. هادی شکوری یک ضربه پنالتی را از دست داد تا امید های سایپا برای به تساوی کشیدن این بازی کمتر شود. در ادامه راه آهن بازی را آرام کرد و تب و تاب سایپا هم برای گلزنی و جبران نتیجه کمتر شد. در پایان این دیدار با همان نتیجه 2 بر 1 به پایان رسید.


* حدود 100 هوادار در ورزشگاه حاضر شدند و با وجود اینکه این دیدار در قلعه‌حسن‌خان برگزار می‌شود اما تماشاگر اندکی برای راه‌آهنی‌ها در ورزشگاه حاضر شدند که نسبت به دیداری گذشته کمتر هستند.

* شیث رضایی که در هفته‌های گذشته مصدوم بود این هفته در ترکیب 18 نفره راه‌آهن قرار گرفته است.

* هنگامی که علی زینالی در دقیقه 39 گل اول سایپا را به ثمر رساند به سرعت توپ را از دروازه راه‌آهن برداشت و در وسط زمین کاشت.

* رامین رضائیان بازیکن ملی‌پوش راه‌آهن در این میدان روی سکوها حضور دارد که در بین دو نیمه قصد حضور در رختکن این تیم را داشت با ممانعت مسئولان ورزشگاه روبرو شد زیرا کارتی به همراه نداشت و همین موضوع باعث شد تا مسئولان اجازه ندهند او به رختکن برود. وی برای چند دقیقه‌ای با مسئولان جر و بحث می‌کرد و این در حالی بود که کارتی را برای شناسایی‌اش به همراه نداشت و سرانجام او نتوانست به رختکن تیم برود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 256
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 359
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2,545
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,263
  • بازدید ماه : 5,263
  • بازدید سال : 11,652
  • بازدید کلی : 14,236,351