loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 45 1394/05/20 نظرات (0)

السیو رومانیولی، مدافع 20 ساله و آینده دار رم در آستانه انتقال به آث میلان قرار دارد.

 

 

به گزارش "اسپرت آنلاین"، رومانیولی که محصول آکادمی فوتبال رم است، فصل گذشته را بصورت قرضی برای سامپدوریا بازی کرد. او زیر نظر میهایلوویج، 28 بازی برای آبی های بندر جنووا انجام داد و چشم ها را به خود خیره کرد. 
پس از اینکه میهایلوویچ هدایت میلان را پذیرفت، از مدیران باشگاه درخواست کرد تا زمینه برای جذب رومانیولی را فراهم کنند و حالا قرار است طبق ادعای رسانه های ایتالیایی، این مدافع فردا در تست های پزشکی باشگاه میلان حاضر شده و سپس قراردادش را به امضا برساند. 

رومانیولی در گفتگو با وبسایت میلان گفت:" واقعا هیجان زده ام. میلان بزرگترین و موفق ترین باشگاه دنیاست و این وظیفه من را سنگین تر می کند. باید عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم. همه مرا با نستا مقایسه می کنند. از این مساله احساس غرور می کنم اما می دانم که برای رسیدن به حد واندازه های نستا، باید مسیری طولانی را طی کرده و بسیار تلاش کنم. 

میهایلوویچ به من گفته بود که اگر شانسش را داشته باشد، برای خرید من اقدام خواهد کرد و مرا به میلان خواهد آورد.می خواهم به میلان کمک کنم تا به روزهای خوبش بازگردد و سعی خواهم کرد بهترین بازی هایم را برای این تیم انجام دهم."

 


 
برچسب ها رومانیولی میلان ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 259
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 361
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2,759
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,477
  • بازدید ماه : 5,477
  • بازدید سال : 11,866
  • بازدید کلی : 14,236,565