loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 46 1394/02/19 نظرات (0)

کی روش: در لیست تیم ملی سوپرایز دارم

کی روش: در لیست تیم ملی سوپرایز دارم؛ دوست دارم نکونام دستیارم شود
کارلوس کی روش گفت:" پس از اعلام لیست سوپرایز هایی وجود دارد که یک احترام به عملکرد آن ها خواهد بود."

 کی روش سرمربی تیم ملی در نشست خبری ضمن عذرخواهی از خبرنگاران به خاطر سوتفاهم پیش آمده در خصوص صحبت های وزیر ورزش گفت:" من فکر می کردم پس از حرف های کفاشیان دیگر احتیاجی نبود که من حرفی بزنم و به کارم ادامه دادم."

وی گفت:" در قسمت اول جلسه کفاشیان موارد لازم را بیان کرد و در قسمت دوم به دنبال راهکار برای اردوی تیم ملی بودیم."

کی روش گفت:" ابتدا دو مینی کمپ در خرداد خواهیم داشت که از بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان و فینال جام حذفی استفاده نمی کنیم، همچنین در این دو مینی کمپ از بازیکنان جوان استفاده می کنیم تا به آن ها نشان دهیم به بازیکنان لیگ فرصت دهیم و برای تیم ملی بجنگند. پس از اعلام لیست سوپرایز هایی وجود دارد که یک احترام به عملکرد آن ها خواهد بود."

وی ادامه داد:" پس از هفته اول ژوئن اردوی نهایی ما آغاز می شود و به احتمال زیاد این اردو در استانبول برگزار می شود،اکنون بازی با ازبکستان در 11 ژوئن به میزبانی این تیم قطعی شده که پس از چند روز حضور در ازبکستان به ترکمنستان می رویم تا برای دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل این تیم قرار گیریم همچنین تلاش خود را می کنیم تا پس از بازی مقابل تیم ملی عمان یک دیدار دوستان با ژاپن در تهران برگزار کنیم."

کی روش در خصوص قطعی شدن حضور نکونام در تیم ملی به عنوان دستیار گفت:" طبق صحبت های کفاشیان ما این گزینه را بررسی کردیم و پیشنهاد لازم داده شد اما مارکار آقاجانیان به کار خود ادامه می دهد، همچنین من دوست دارم نکونام به عنوان دستیار من کار کند."

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه مدت زیادی در استادیم ها حضور نداشته و چگونه از سوپرایز حرف می زند گفت:‌" من از نزدیک عملکرد بازیکنان را مورد بررسی قرار دادم و از قبل شناخت خوبی از آن ها دارم و همچنین اعتماد کاملی به دستیارانم دارم،مثلا خانبان همیشه باعث سردرد من می شود چون تمام بازی های لیگ را ضبط می کند."

وی گفت:" لیست اولیه 50 نفره تیم ملی روز دوشنبه اعلام می شود و همچنین لیست نهایی هفته آینده اعلام می شود."

کی روش در خصوص انتقادات وزیر ورزش گفت:"هفته قبل به خاطر تماشای دیدارهای رئال - یوونتوس و بارسلونا - بایرن مونیخ سرم شلوغ بود."

وی در خصوص برگزاری جلسه با مربیان لیگ گفت:" افشین پیروانی حرف های لازم را زده است اما همیشه درهای تیم ملی برای همه باز بود و اگر کسی حضور نداشت به خاطر این بوده است که فکر می کرد چیزی برای یاد گرفتن وجود ندارد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 109
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,943
  • بازدید ماه : 2,943
  • بازدید سال : 9,332
  • بازدید کلی : 14,234,031