loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 129 1394/02/29 نظرات (0)

پیش بازی پرسپولیس-الهلال

در اولین روز از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم پرسپولیس ایران و الهلال عربستان با قضاوت داور مالزیایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت
مکان و زمان بازی

استادیوم آزادی تهران

سه شنبه 1394/02/29 ساعت 19:30

ترکیب احتمالی دو تیم

پرسپولیس-الهلال

سرخپوشان تهرانی که چند روز پیش توانستند دوباره رقیب سنتی خود یعنی استقلال را در دربی تهران شکست بدهند، حالا در حالی به مصاف رقیب قدیمی و عربستانی خود خواهند رفت که به واسطه پیروزی در شهرآورد هشتادم، در بهترین شرایط روحی قرار دارند.

پرسپولیس که چهار سال قبل در همین مرحله در یک تک بازی مغلوب دیگر تیم عربستانی یعنی الاتحاد شده بود، این بار در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی برابر الهلال به میدان می‌رود که بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و با توجه به اینکه دیدار رفت نیز در تهران برگزار خواهد شد و شاگردان برانکو حمایت صدهزار هوادار متعصب را پشت سر خود خواهند داشت، انتظار می رود که پرسپولیس دست به یک بازی هجومی بزند تا در صورت امکان در همین بازی رفت راه خود را برای صعود به جمع هشت تیم نهایی  هموار کند.

سرخ‌ها در هر ۳ دیدار خانگی خود در این فصل صاحب برتری شده اند و توانستند ۳ تیم لخویا، النصر و بنیادکار را در مرحله گروهی از پیش رو بردارند. اما در طرف دیگر میدان الهلال یکی از قدرتمندترین تیم‌های فوتبال عرببستان است، آبی های شهر ریاض، به واسطه افتخارات زیادی که کسب کرده اند، از طرف رسانه های عربی لقب "زعیم" یا همان "رئیس" را گرفته اند، ضمن اینکه این تیم پر طرفدارترین تیم عربستان نیز هست و بخاطر همین هواداران متعصب دیگر لقب الهلالی ها "موج آبی" است.این تیم در انتهای این فصل لیگ عربستان در رده سوم قرار گرفت. الهلال با به دست آوردن ۴۷ جام قهرمانی پرافتخارترین باشگاه ورزشی کشور عربستان است.

اخبار پرسپولیس

پرسپولیس در بازی فردا مهرداد کفشگری و فرناندو گابریل دو هافبک کلیدی خود را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

محمدرضا خانزاده و پیام صادقیان نیز دو بازیکن دیگر پرسپولیس هستند که به علت محرومیت و اخراج از تیم، نمی توانند برای تیم خود به میدان بروند.

با توجه به غیبت قطعی گابریل، به نظر می رسد که با نظر برانکو، مهدی طارمی همانند دیدار دربی به خط هافبک منتقل شود تا علی علیپور مهاجم 19 ساله پرسپولیس که به واسطه گلزنی در دربی شرایط روحی بسیار خوبی نیز دارد، به عنوان تک مهاجم پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

وضعیت محسن بنگر به علت مصدومیت کماکان نا معلوم است و این احتمال وجود دارد که این مدافع باتجربه نتواند در این دیدار از ابتدا به میدان برود.

اخبار الهلال

جیورجیوس ساماراس مهاجم باتجربه و گلزن الهلال که سابقه بازی در تیم های منچستر سیتی، سلتیک و وست بروم ویچ را در کارنامه خود دارد، به علت مسائل انضباطی با کاروان الهلال برای این بازی به تهران نیامده است و در این بازی غایب خواهد بود.

یاسر القحطانی مهاجم و کاپیتان محبوب و گلزن عربستانی الهلال، به علت پارگی رباط صلیبی زانوی خود،مدتها دور از میدان خواهد بود و غایب بزرگ الهلال قلمداد می شود.

ناصر الشمرانی، مرد سال فوتبال آسیا در سال 2013، به علت دو کارته بودن و محرومیت نمی تواند تیمش را در بازی فردا همراهی کند.

بدون شک مغز متفکر الهلال در این بازی کسی نخواهد بود جز محمد شلهوب، هافبک بازیساز شماره 10 و ریز نقش الهلال که سابقه گلزنی به پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد.

نکات آماری

از سال 1990 تاکنون، دو تیم 8 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که سهم هر تیم 3 برد بوده است و دو بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

پرسپولیس تاکنون هر سه بازی خانگی خود در لیگ قهرمانانآسیا در این فصل را با برد پشت سر گذاشته است.

پرسپولیس در بازی های خانگی خود، در نیمه نخست موفق به گلزنی نشده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 205
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 358
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1,733
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,864
  • بازدید ماه : 1,864
  • بازدید سال : 8,253
  • بازدید کلی : 14,232,952