loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 48 1394/03/01 نظرات (0)

میرانته مذاکره با اینتر را تایید کرد

میرانته مذاکره با اینتر را تایید کرد
آنتونیو میرانته دروازه بان پارما تایید کرد که ایجنتش با مسئولین اینتر مذاکره کرده است و از اهداف بلندپروازانه خود صحبت کرد.

 با سقوط پارما به سری بی، آنتونیو میرانته دروازه بان ملی پوش این تیم در آستانه جدایی از پارما قرار گرفته است و گفته می شود که وی جانشین سمیر هاندانوویچ در اینتر خواهد شد.

به گزارش سایت فوتبال ایتالیا، میرانته در مصاحبه با خبرنگاران گفت: "لینک شدن به بعضی تیم های خاص باعث افتخار من است، اما من به خودم و ایجنتم قول دادم تنها زمانی در مورد این موضوع صحبت کنم که فصل نقل و انتقالات بسته شده باشد."

"اینتر یک باشگاه بزرگ است و چه کسی دوست ندارد که به این باشگاه برود؟ من یک فرد بلندپرواز هستم. من می خواهم بازی کنم و خودم را اثبات کنم، به ویژه پس از سالی شبیه امسال که سپری کردیم. ما منتظر می شویم تا دو تا دوشنبه دیگر را نیز سپری کنیم و سپس خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد."

وی در پاسخ به این سوال که آیا با اینتر مذاکره کرده است؟ گفت: "ایجنتم به من گفت که ماه پیش با آن ها صحبت کردم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 146
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5,447
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,165
  • بازدید ماه : 8,165
  • بازدید سال : 14,554
  • بازدید کلی : 14,239,253