loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 39 1394/03/19 نظرات (0)

مهاجم آلمانی لاتزیو دیروز تصمیم گرفت یک سال دیگر در این تیم بماند.

 

 

به گزارش "اسپرت آنلاین"، میروسلاو کلوزه که امروز وارد سی و هفتمین سال زندگی خود شد به "بیلد" گفت:" این یک تصمیم قلبی و احساسی بود که یک سال دیگر هم در لاتزیو بازی کنم. من و خانواده‌ام از بودن در اینجا بسیار راضی هستیم. فضای حاکم بسیار خوشایند و عالی است؛ ما این فصل سوم شدیم و می‌خواهیم در چمپیونزلیگ شرکت کنیم. من هم از نظر بدنی کاملا آماده هستم."
انتشار این خبر به نوعی غافلگیرکننده بود، چونکه این بازیکن آلمانی پیشتر اعلام کرده بود قصد ندارد در ایتالیا بماند و حتی پیشنهاداتی از تیم‌های بوندسلیگایی هم دریافت کرده بود.
وی افزود:" موقعی که من و همسرم به پسرهایمان گفتیم که برنامه‌مان به چه صورت است، آنها واقعا ناراحت شدند. آنها اینجا دوستان خوبی پیدا کرده‌اند و عضو یک باشگاه هم هستند و فوتبال کار می‌کنند. اینکه تصمیمم عوض شد و می‌خواهم در رم بمانم، بخاطر بچه‌ها بود."
کلوزه در پیامی خطاب به هواداران لاتزیو هم نوشت:" هواداران ما فوق‌العاده‌اند و هر روز ما را با عشق و محبتشان شارژ می‌کنند. آنها بی‌نظیرند."
گفتنی است قرارداد بهترین گلزن جام‌های جهانی با آبی‌پوشان رم سال 2016 به پایان می‌رسد. با این حال وی هنوز قصد ندارد کفش‌هایش را آویزان کند:" هرگز نباید گفت هرگز. فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم؛ من اصلا مصدوم نشدم. تیم ما یک فوتبال هجومی را به معرض نمایش می‌گذارد و من میخواهم کماکان در این راه به این مربی عالی و همه لاتزیویی‌ها کمک کنم تا یک تصویر خوب، مثبت و موفق از این باشگاه بسازیم. فقط می‌توانم بگویم: همچنان به شدت مشتاق فوتبال بازی کردن هستم."

 


 
برچسب ها کلوزه لاتزیو ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 252
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2,367
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,085
  • بازدید ماه : 5,085
  • بازدید سال : 11,474
  • بازدید کلی : 14,236,173