loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 41 1394/04/08 نظرات (0)

کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسا، فاش کرد که بارها در تمرینات آبی و اناری ها توسط لیونل مسی تحقیر ‏شده است.‏

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، پویول که 9 سال در بارسا با مسی هم تیمی بود، تایید کرد که پپ گواردیولا از ‏او خواسته بود برای متوقف کردن مسی، دست به خشونت نزند.‏
او به خبرنگاران گفت:" در یک دیدار یک در مقابل یک، به خودم گفتم باید ببینم که می توانم او را متوقف ‏کنم یا نه. نتیجه تحقیرآمیز بود.‏
پپ گواردیولا به من گفت کارلس، او را مصدوم نکن. به پپ گفتم اگر نمی خواهی اتفاقی رخ بدهد، تمرین ‏را متوقف کن. من تمام تلاشم را کردم اما او همیشه با سرعتش از من عبور می کرد.‏
مسی یک سر و گردن بالاتر از بقیه است. او فرا زمینی است. او بهتر از 4 سال قبل است زیرا بهتر ‏بازیخوانی می کند. او غیرقابل مهار است."‏

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,873
  • بازدید ماه : 2,873
  • بازدید سال : 9,262
  • بازدید کلی : 14,233,961