loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 62 1394/04/20 نظرات (0)

کارلوس ته‌وز، مهاجم سابق یوونتوس پس از پیوستن به بوکاجونیورز، از هواداران این تیم تشکر و خداحافظی کرد.

 

 

به گزارش "اسپرت آنلاین"، ته‌وز فصل 14-2013 به جمع بیانکونری ها پیوست و عملکرد بسیار خوبی در پیراهن این تیم داشت و از عوامل اصلی موفقیت آنها در دو فصل اخیر بوده است. او با پایان فصل از جمع بیانکونری ها جدا شد و به باشگاهی که فوتبالش را از آنجا شروع کرده بود یعنی بوکاجونیورز پیوست و حالابا انتشار پستی در اینستاگرام، از هواداران تیمش تشکر کرد.

او نوشت:" یک فصل جدید در زندگی من شروع شده و تنها می‌خواهم بگویم که از شما بابت دو فصل فوق‌العاده ای که دریووه سپری کردم تشکر کنم. همچنین از هواداران باشگاه که در اوقات خوب و بد حامی من بودند تشکر می‌کنم. بدون شما، قادر نبودم که دو فصل فوق‌العاده سپری کنم. شما برای من فوق‌العاده بوده اید و از شما ممنونم. دوست دارماز هم تیمی هایم و همه ی کادر فنی یووه که کمک زیادی به من کردند تشکر کنم. شما به من چیز‌های زیادی آموختید و من از شما متشکرم.برایتان بهترین نتایج را آرزو می‌کنم. زنده باد یووه."
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 261
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 310
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 828
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,546
  • بازدید ماه : 3,546
  • بازدید سال : 9,935
  • بازدید کلی : 14,234,634