loading...
رئال نیوز
آروین بازدید : 71 1394/04/26 نظرات (0)

جاسم کرار خیلی زود در برابر خواسته هواداران استقلال تسلیم شد. بازیکن عراقی آبی ها در تازه ترین اقدام عجیبش، از علاقه اش به پوشیدن پیراهن شماره 7 خبر داده بود و اینکه از فرهاد مجیدی هم برای پوشیدن این پیراهن اجازه گرفته است. بعد از رسانه ای شدن این قضیه نه تنها فرهاد مجیدی هر گونه تماس با کرار را تکذیب کرد بلکه صفحه اینتساگرام هافبک استقلال هم هدف حمله عاشقان فرهاد قرار گرفت که بازیکن استقلال را تهدید کردند که سراغ شماره 7 نرود. اتفاقی که گویا موثر بوده چرا که کرار قید پیراهن شماره 7 را  زده. بازیکن عراقی استقلال در تازه ترین پست اینستاگرامش نوشته:  هیچگونه اصراری برای تن کردن شماره ٧ نداشتم و نخواهم داشت، با تمام احترامی که برای آقای فرهاد مجیدی دارم و با توجه به تمام زحمتهایی که فرهاد برای تیم استقلال و فوتبال ایران کشیده از نظر من یک اسطوره واقعی‌ است و شماره ٧ منتسب به ایشون هست و حتی اگر باشگاه به اجبار این شماره را بخواهد تن من کند من قبول نمی‌کنم و شماره ۱۳ که منتسب به من و روز ولادت امام علی علیه السلام است رو با هیچ شماره دیگه عوض نخواهم کرد و با افتخار همیشه تن خواهم کرد تا وقتی که از فوتبال خداحافظی کنم ولیکن هواداران واقعی استقلال باید همیشه اخلاق و منش ورزشی داشته باشند.

برچسب ها کرار , مجیدی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 275
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4,081
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,799
  • بازدید ماه : 6,799
  • بازدید سال : 13,188
  • بازدید کلی : 14,237,887