loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 38 1394/04/31 نظرات (0)

بارسلونا 2-1 لوس آنجس گلکسی

دو تیم لوس آنجلس گلکسی ایالات متحده آمریکا و بارسلونا در دیداری که دو روی متفاوت داشت در ورزشگاه 90 هزار نفری رز بول کالیفریا و در چارچوب International Champions Cup در منطقه آمریکای شمالی، به نتیجه 2-1 دست پیدا کردند.

 در این دیدار که می توان با وجود رویایی لوئیس سوارز و استیون جرارد -دو ستاره سابق لیورپول- آن را بازی خاصی دانست، وقتی دو تیم بهترین بازی خود را ارائه دادند که این دو بازیکن در زمین حضور نداشتند. گفتنی است جرارد، دیروز سوارز را بهترین بازیکنی دانسته بود که در تمام این سال ها در کنار وی بازی کرده است.

گزارش بازی

در دقیقه 11 سانتر راکیتیچ روی کرنر را، سوارز با سینه مهار کرد و ضربه روی پای وی محکم به آسمان زده شد. در دقیقه 22 شوت سوارز از پشت محوطه جریمه به بیرون رفت. در دقیقه 26 رافینیا پس از عبور از بازیکن حریف و در شرایطی که  سوارز و پدرو را در دو سمت داشت، شوت زمینی خود را راهی دروازه کرد که این ضربه به بیرون رفت. در دقیقه 34 آبی اناری ها پس از چند پاس خوب، توپ را به راکیتیچ رساندند که ضربه زمینی این بازیکن به بیرون رفت.

آخرین فرصت بازی در نیمه نخست به گل انجامید. دقیقه 44 بود که سانتر نصفه نیمه پدرو در کنار ها روی سینه بارترا فرود آمد و این بازیکن پس از مهار، توپ را به پشت سرش جایی که سوارز بود فرستاد. مهاجم اروگوئه ای بارسلونا پس از مهار توپ (با دست؟) توپ را به تور دروازه گلکسی چسباند. 

در نیمه دوم جوانان بارسلونا بازی بهتری از خود نشان دادند. دقیقه 47 بود که داگلاس در گوشه محوطه جریمه ضربه ای به سمت دروازه گلکسی روانه ساخت، که این شوت با فاصله کمی از روی تیرک عبور کرد. در دقیقه 51 مونیر الحدادی در آشفتگی دفاع گلکسی در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد، که ضربه او در نهایت به کرنر ختم شد. در دقیقه 52 پاس رو به جلوی اینیستا از گوشه محوطه جریمه، روی خط شش قدم کمی با مونیر فاصله داشت که این بازیکن با یک تکل خود را به توپ رساند. اما ضربه او توسط دروازبان برگشت داده شد. 

در دقیقه 55 همکاری جوانان بارسا نتیجه داد. سانتر زمینی و رو به بیرون مونیر از سمت چپ، به ساندرو رسید و پس از شوت ناقص این بازیکن، در نهایت سرجی روبرتو با شوتی سرکش گل دوم آبی اناری ها را به ثمر رساند. 

در دقیقه 61، پاس عمقی خوبی به رافینیا رسید که شوت کم جان این بازیکن توسط دروازبان برگشت داده شد. در دقیقه 64 سرانجام گلکسی -که در نیمه دوم به مراتب بهتر کار می کرد- سرانجام به موقعیت رسید. آریل لاسیتر روی پاسی که با اشتباه سریالی پیکه و داگلاس به وی رسیده بود، صاحب فرصت خوبی در گوشه محوطه شش قدم شد اما ضربه عجولانه این بازیکن جوان از خط طولی خارج شد. 

رائول مندیولا دیگر بازیکن جوان گلکسی در دقیقه 70 روی خط عرضی به توپ رسید و پاس عرضی و محکم این بازیکن، خوزه سوارز  را به زحمت انداخت. در دقیقه 73 لاسیتر این بار با پاس تودر خوب مندیولا تک به تک شد اما ضربه این بازیکن در حد این مسابقه نبود و آرام به بیرون رفت. 

در دقیقه 82 ادسون بادل شوت خود را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه بارسا شلیک کرد که این ضربه راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه 84 شوت ساندرو پس از غافلگیری مدافعان گلکسی روی یک ضربه کرنر، تیر دروازه را به لرزه در آورد. 

در دقیقه 92 گلکسی صاحب یک ضربه کرنر شد و ارسال کوتاهی روی دروازه انجام شد که با هوشیاری تامی میر و اشتباه مدافعان بارسلونا به گل انجامید.  

ترکیب دو تیم

ترکیب بارسلونا:  یوردی ماسیپ (خوزه سوارز). آدریانو (پیکه)، راکیتیچ (اینیستا)، بوسکتس (ساندرو)، پدرو (ساندرو)، لوئیس سوارز (مونیر)،  رافینیا (هلیلویچ)، بارترا (ورمالن)، داگلاس، روبرتو (جرارد گامبائو)،  متئو (آلبا)

ترکیب لوس آنجلس گلکسی: برایان رو، گارگان، لئوناردو، دونیوانت، جونینیو، واکر، ماگانتو، استیون جرارد، هوسدیچ، رابی کین

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 243
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 352
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,727
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,445
  • بازدید ماه : 4,445
  • بازدید سال : 10,834
  • بازدید کلی : 14,235,533