loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 37 1394/05/16 نظرات (0)

مارک همشیک، ستاره اهل اسلواکی باشگاه ناپولی، به انتقاد از شیوه های تاکتیکی رافا بنیتس پرداخت.

 

 

به گزارش "اسپرت آنلاین"، رافا بنیتس پیش از پیوستن به رئال مادریددر این تابستان، دو فصل هدایت ناپولی را بر عهده داشت و با این تیم عنوان قهرمانی کوپا ایتالیا و نیز سوپرجام ایتالیا را به دست آورد. مائوریتزیو ساری، از این فصل جایگزین او در ناپولی شده است. 

همشیک که بازوبند کاپیتانی ناپولی را نیز بر بازو می بندد، فصل گذشته از سوی بنیتس به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد و نتوانست نیمی از ارزش هایش را نیز به نمایش بگذارد. او به اسپورت گفت:" با مربی جدید، رابطه بسیار خوبی دارم و اغلب در مورد تاکتیک تیم برای فصل بعد باهم صحبت می کنیم. ساری وسواس خاصی روی این مساله دارد. 

شیوه های تاکتیکی او را می پسندم و فکر می کنم با او نسبت به بنیتس، روزهای بهتری در انتظار ناپولی باشد. بنیتس پست بازی من را تغییر داده و از من دور از دروازه حریفان استفاده می کرد و همین مساله باعث افت کیفی من شده بود. در دوران ماتزاری(مربی سابق ناپولی) شرایط برای من بسیار بهتر از دو فصل گذشته بود و امیدوارم با مربی کنونی به همان دوران برگردم."
برچسب ها همسیک ناپولی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 256
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,592
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,310
  • بازدید ماه : 4,310
  • بازدید سال : 10,699
  • بازدید کلی : 14,235,398