loading...
رئال نیوز
آروین بازدید : 46 1394/05/16 نظرات (0)

صحبت‌های بازیکنان استقلال پس از برد شیرین مقابل ملوان بندرانزلی را می‌خوانید:

 

امید ابراهیمی

همیشه گفته‌ام افتخار می‌کنم که شاگرد قلعه‌نویی بودم و مدیون او هستم اما خودم تصمیم‌گیرنده هستم که کجا بازی کنم هر چند که قلعه‌نویی هم دوست داشت در استقلال بماند چون جای پیشرفت در این تیم بیشتر است. خدا را شکر توانستم به استقلال کمک کنم هر چند که با این تیم قرارداد داشتم از این پس هم تلاش می‌کنم تا استقلال هر چه بیشتر موفق باشد. همیشه در تمرین شوت می‌زنم که امروز هم با کمی دقت توانستم یک گل خوب به ثمر برسانم.

 

خسرو حیدری

با توجه به مصدومیت جزئی که داشتم، در بازی اول حضور نداشتم، به همین دلیل در بازی امروز با انگیزه زیادی به میدان رفتم و خدا را شکر می‌کنم که تأثیرگذار بودم. در نیمه دوم هم با هماهنگی با مظلومی از او خواستم که مرا تعویض کند. تماشاگران همیشه به ما لطف دارند، امیدوارم که در آینده هم پیروز شویم تا تعداد زیادی به ورزشگاه بیایند. در مورد شادی گل هم بگویم چون دخترم تازه متولد شده، با بازیکنان برای شادی گل هماهنگ کرده بودیم.

 

روزبه چشمی

با توجه به بردی که هفته اول داشتیم، امیدوارم بعد از برد امروز روی غلتک بیفتیم. بازی سخت ما مقابل ذوب‌آهن است، اما مشکل ما چمن ورزشگاه است که نصف جان ما را گرفت و واقعاً نامساعد بود. فعلاً وقت داریم تا هماهنگ شویم، چرا که ما چند هفته دیرتر تمرینات را شروع کردیم، اما بهتر می‌شویم. نیمه اول انرژی زیادی خرج کردیم و در ابتدای نیمه دوم، اوایل بازی ملوان بازی را در دست گرفت، اما در ادامه بهتر شدیم.

 

وحید طالب‌لو

وقتی دو برد داشتیم، راضی هستیم و هواداران هم راضی هستند، امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد و ما بازی به بازی بهتر شویم و تماشاگران زیادی هم به ورزشگاه بیایند تا این خلأیی که وجود داشت، پر شود. دقایقی از بازی در نیمه دوم به دست ملوان افتاد که با تعویض‌های کادر فنی توانستیم دوباره بازی را در دست بگیریم. نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 251
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2,350
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,068
  • بازدید ماه : 5,068
  • بازدید سال : 11,457
  • بازدید کلی : 14,236,156