loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 56 1394/05/27 نظرات (0)

توماس مولر، شواينى جديد

توماس مولر، شواينى جديد
سران بايرن مونيخ براى توماس مولر نقشى جديد در نظر گرفته اند و به او به عنوان سمبل جديد باشگاه بعد از جدايى باستين شواين اشتايگر نيازى مبرم دارند.

  توماس مولر مى تواند وارث جايگاه باستين شواين اشتايگر در بايرن مونيخ البته نه در مستطيل سبز بلكه از ديدگاه هواداران شود. كارل هاينتس رومنيگه رئيس باشگاه نيز در جواب برخى انتقادت در هنگام صدور مجوز جدايى شواين اشتايگر اسطوره باشگاه از مونيخ، اعلام كرده بود كه هنوز توماس مولر در باشگاه حضور دارد و به صورت غير مستقيم به نقش جديد در نظر گرفته شده براى توماس مولر در بايرن مونيخ اشاره نمود.

ماتياس سامر مدير ورزشى باشگاه بايرن مونيخ نيز بعد از پيروزى 5:0 اين تيم مقابل هامبورگ در بازى افتتاحيه فصل جديد بوندسليگا، بار ديگر انتخاب توماس مولر را به عنوان سومين كاپيتان تيم بعد از فيليپ لام و مانوئل نوير تاييد نمود و به نحوى وى را شواين اشتايگر جديد دانست. در حقيقت توماس مولر با 25 سال سن به همه افتخارات مهم در فوتبال به جزء فتح رقابت هاى يورو دست يافته و با كسب چنين افتخاراتى مى تواند در باشگاه بايرن مونيخ در زمينه افتخارات خود را به سطح بازيكنانى نظير فرانتس بكن باوئر، گرد مولر و اولى هوينس اسطوره هاى باشگاه برساند. در سطح ملى اما براى توماس مولر رسيدن به افتخارى براى اولين بار وجود ندارد و وى تنها مى تواند ركوردهاى خود را در كسب عناوين مختلف قهرمانى و تعداد گل هاى زده افزايش دهد.

توماس مولر همچنان مى تواند به موفقيت هاى زيادى دست يابد و به همين دليل سران مونيخى به هر ترتيب ممكن مى خواهند وى را در باشگاه نگه دارند، چون با تصورى ايده آل گرايانه وى همچنان دوران اوج خود را پشت سر نگذاشته و آن را پيش روى خود دارد. موضوع مهم ديگر براى سران مونيخى، بايرنى بودن توماس مولر است. چون در تركيب اصلى تيم به جزء فيليپ لام 32 ساله كه در سه سال آينده از فوتبال كناره گيرى خواهد نمود، هيچ بازيكن ديگرى به جزء توماس مولر اهل ايالت باوارياى آلمان محسوب نمى گردد. از طرفى توماس مولر در 198 بازى بوندسليگايى خود، موفق به ثمر رساندن 75 گل و ارسال 73 پاس منجر به گل شده كه چنين آمارى با توجه به عدم حضور وى در پستى مشخص و ثابت در طولانى مدت، فوق العاده محسوب مى گردد.

صرف نظر از جدايى شواين اشتايگر و مسائل مربوط به آن، در اين فصل بهترين زمان ممكن براى در نظر گرفتن نقشى مهم تر براى توماس مولر فرا رسيده بود و حال با رفتن شواين اشتايگر هواداران مونيخى عشق خود به شواينى را به توماس مولر منتقل خواهند نمود و به احتمال زياد در آينده وى به جاى شواينىFußballgott  (خداى فوتبال) مونيخى ها خواهد شد، چون طرفداران مونيخى در اين روزها به دليل افزايش بحث هايى در زمينه اسپانيايى شدن بايرن مونيخ و خطر از دست رفتن هويت باشگاه نياز به سمبلى حقيقى براى باشگاه محبوب خود دارند و آن را تنها در توماس مولر يافته اند.

توماس مولر با مشخصه هاى كلاسيكى كه دارد و مخالفت هايى كه از خود بروز داده  بازيكن محبوب پپ گوارديولا سرمربى تيم محسوب نمى گردد و در واقع بخشى از اين مخالفت هاى علنى شده مولر با پپ گوارديولا به مزيتى براى اين بازيكن آلمانى بدل گشته است. توماس مولر در اين زمينه از اعتماد به نفس كامل برخوردار است و بدون مغرور شدن مى داند كه از چه جايگاهى در بين هواداران برخوردار است. كارل هاينتس رومنيگه بعد از رسمى شدن پيشنهاد وسوسه كننده منچستريونايتد براى خريد توماس مولر، وى را "غير قابل فروش" دانست و گفت:"دليلى وجود ندارد كه ما توماس مولر را به تيمى ديگر واگذار نماييم." حال چنين انتظار مى رود كه توماس مولر بعد از پايان دوران فوتبال خود در بايرن مونيخ به همراه فيليپ لام به كادر مديريتى باشگاه اضافه گردد و در آن سطح مسئوليتى را بر عهده گيرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 223
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 242
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 532
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 663
  • بازدید ماه : 663
  • بازدید سال : 7,052
  • بازدید کلی : 14,231,751