loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 43 1394/05/27 نظرات (0)

مارکو وراتی، هافبک پاری سن ژرمن عنوان کرد که به پیوستن به یوونتوس نزدیک بوده است.

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، هافبک ایتالیایی سال 2012 از پسکارا به پاری سن ژرمن پیوست و در این تیم، درخشش چشم‌گیری داشت.حال او عنوان کرد که در همان سال، به پیوستن به یووه نزدیک بوده است.

او گفت:" حقیقت دارد، من تنها یک قدم با پیوستن به یووه فاصله داشتم، درست قبل از اینکه به پاری سن ژرمن بپیوندم.تنها سر سر جزئیات توافق نداشتیم و سپس از پیشنهاد پاری سن ژرمن شنیدم و تصمیم گرفتم ک هبه پاریس بروم و چیز جدید را تجربه کنم. می‌خواستم جزئی از پروژه پاری سن ژرمن باشم و اینجا همیشه احساس اهمیت کرده ام. در خانواده ی من همه طرفدار یوونتوس هستند و دور من پر از یوونتوسی است. هنوز بازی‌های آنها را نگاه می‌کنم، مثل بازی‌های میلان و دیگر تیم‌ها. من عاشق فوتبالم و دیدن آن از تلویزیون را خیلی دوست دارم. با این حال، طرفدار تیمی در ایتالیا نیستم. من بیشتر تماشای بازی‌ها را دوست دارم و برایم برد و باخت تیم‌ها مهم نیست."
برچسب ها وراتی یوونتوس ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 255
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 361
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2,730
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,448
  • بازدید ماه : 5,448
  • بازدید سال : 11,837
  • بازدید کلی : 14,236,536