loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 68 1394/06/29 نظرات (0)

دورتموند 3-0 لورکوزن؛

بوروسیا دورتموند موفق شد با شکست بایرلوکوزن به صدرنشینی خود در بوندسلیگا ادامه دهد.

 بازی در ساعت 20 امروز(یکشنبه) در ورزشگاه مملو از تماشگر بوروسیا دورتموند، زیگنال ایدونا پارک، با سوت دنیز آیتکین آغاز شد. دو تیم در حالی که روی لباس های خود لوگوی حمایت از پناهندگان بیلد را داشتند، بنر "bild not welcome" نیز بار دیگر در وستفالن دیده می‌شد.

گـزارش بازی

نیمه اول

بازی با حفظ توپ میزبان و پاسکاری‌های متعدد آن‌ها در خط دفاعی شروع شد. در دقیقه 7 بازی اولین موقعیت برای دورتموند فراهم آمد. پاس اوبامیانگ را میکتاریان در مخوطه جریمه با یک ضربه بغل پا به بیرون فرستاد. در دقیقه 14 میکتاریان روی حرکتی که خود آغاز کرد و با دریبل زدن چند بازیکن همراه بود بار دیگر فرصت باز کردن دروازه لورکوزن را داشت که ضربه رو پای او با سیو لنو همراه بود. یک دقیقه بعد فرصت خوب دیگری نصیب دورتموندی‌ها شد، هافمن از سمت چپ خط دفاعی لورکوزن توپ را برای کاگاوا ارسال کرد و کاگاوا نیز موقعیتی برای گوندوغان فراهم آورد، ضربه ایلکای با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 18 بازی هافمن دو ضربه پی در پی روانه دروازه گلادباخ کرد که هر دو برگشت داده شد، روی برگشت همین توپ و در ضدحمله هرناندز شانس تک به تک شدن با بورکی را داشت که خروج بورکی از دروازه این موقعیت را میهمان گرفت. 

دقیقه 19 (هافمن 1-0) روی یک ضد حمله و ارسال بلند توپ کاگاوا از زمین خودی، هافمن صاحب بهترین موقعیت شد و با جا ماندن لنو، دروازه را با یک بغل پا باز کرد. 

یک دقیقه پس از این گل چیچاریتو روی پاس چالهان اوغلو با بورکی تک به تک شد اما ضربه او راهی به چارچوب دورتموند نیافت.

در ادامه بازی با سرعت بالاتری دنبال شد و دو تیم پرس شدید را به اجرا گذاشتند. 

در دقیقه 33  بازی باز میکیتاریان روی پاس گینتر موقعیت داشت که ضربه او را لنو مهار کرد. 5 دقیقه بعد کمپل روی پاس کیسلینگ در موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه تیم سابق خود قرار گرفت که ضربه او نیز با مهار بورکی همراه بود.

در دقیقه پایانی بازی نیز ارسال هافمن را میکیتاریان به آسمان فرستاد تا دو تیم با همین نتیجه نیمه اول را به پایان برسانند.

نیمه دوم 

بازی در آغاز نیمه دوم نیز از سرعت بالایی برخوردار بود. در دقیقه 51 وایگل روی توپ گیری و ارسال پاس یک موقعیت تک به تک برای اوبامیانگ فراهم کرد که لنو مانع از گلزنی اوبا شد. یک دقیقه بعد بلعربی موقعیتی عالی برای چیچاریتو فراهم کرد، شوت چیچا باز هم با مهار بورکی همراه بود.

دقیقه 58 (کاگاوا 2-0) هافمن با جا گذاشتن وندل وارد محوطه لورکوزن شد و پاسی را برای گوندوغان ارسال کرد. پس از آن گوندوغان با ارسال پاس برای میکی و میکی برای کاگاوا و تشکیل این مثلث گل دوم دورتموند به دست آمد.

بعد از این گل لورکوزن که چیزی برای از دست دادن نداشت در تلاش برای رسیدن به دروازه دورتموند بود.

در دقیقه 61 بازی نیز کالهان اوغلو از روی یک ضربه ایستگاهی ضربه‌ای روانه دروازه دورتموند کرد که بورکی توپ را برگشت داد. در دقیقه 68 بازی بلعربی با گرفتن توپ از دورتموند موقعیت خوبی برای خود فراهم کرد، ضربه او نیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 73 بازی گینتر، روی اشتباه وندل در محوطه لورکوزن صاحب توپ شد، وندل برای جبران اشتباه درصدد بازپس‌گیری توپ از گینتر بود که سرانجام با تکل او داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 74 (اوبامیانگ 3-0) با اینکه لنو جهت توپ را درست تشخیص داد اما موفق به مهار ضربه سنگین اوبا نشد و برای بار سوم دروازه لورکوزن در این دیدار باز شد.

یک دقیقه بعد از این گل لورکوزن صاحب موقعیت شد، چیچاریتو که در موقعیت آفساید قرار داشت توپ را رها کرد تا برنت صاحب توپ شد و همین تعلل موجب شد بورکی پیش از رسیدن برنت به توپ آن را مهار کند.

در دقیقه 78 بازی دورتموند باز هم روی حرکت گینتر و ارسال او برای کاگاوا صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه کاگاوا از نزدیکی نقطه پنالتی را لنو مهار کرد. دقیقه 84 بازی دو شوت پی در پی از گوندوغان و اشملتسر نیز هر دو توسط لنو مهار شد. دقیقه 90 بازی نیز پاس گینتر از گوشه محوطه به کاسترو رسید و ضربه این بازیکن سابق لورکوزن به تیر دروازه برخورد کرد.

بازی با همین نتیجه به اتمام رسید. لورکوزن سومین باخت پی در پی خود را تجربه کرد و توخل در اولین فصل خود با دورتموند، پنجمین برد پی در پی در بوندسلیگا را کسب کرد به رکورد یورگن کلوپ در پیروزی‌های متوالی در آغاز فصل رسید.

دورتموندی‌ها با این برد بعد از دو سال موفق به بردن لورکوزن شدند و کماکان صدرنشین بوندسلیگا باقی ماندند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 260
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 341
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,361
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,079
  • بازدید ماه : 4,079
  • بازدید سال : 10,468
  • بازدید کلی : 14,235,167