loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 46 1394/07/05 نظرات (0)

برانکو: رسانه ها از قول من دروغ می نویسند

برانکو: رسانه ها از قول من دروغ می نویسند؛ تعطیلات به ما لطمه خواهد زد
سرمربی پرسپولیس معتقد است تعطیلات به تیمش لطمه خواهد زد.

 سرمربی باشگاه پرسپولیس، امروز در جمع خبرنگاران صحبت هایی مطرح کرد و گفت: "امروز جلسه‌ ای نداشتیم و چون اولین روز استراحت‌ بود، به باشگاه آمدیم تا صحبت کوچکی با طاهری داشته باشیم، البته مدیران جلسه ای در ارتباط با مسائل مالی برگزار کرده اند."

وی ادامه داد: "ما در این تعطیلات پیش رو برنامه های فشرده ای خواهیم داشت و دو جلسه در روز باید تمرین کنیم. البته در حال حاضر به بازیکنان استراحت داده ایم اما از روز چهارشنبه دوباره تمریناتمان را از سر خواهیم گرفت."

برانکو در مورد خوب یا بد بودن تعطیلات برای تیمش گفت: "قطعاً تعطیلات برای ما خوب نیست. چرا که ما تازه به فرم خوب خود رسیده بودیم، اما بلافاصله لیگ تعطیل شد و بدون شک 20 روز تعطیلی لیگ، تأثیر منفی روی تیم ما خواهد داشت، چرا که چند بازیکن ما در تیم ملی حضور دارند."

سرمربی قرمزپوشان در واکنش به مصاحبه ای که از او در یکی از رسانه ها مبنی بر اینکه دادن پنالتی به طارمی حرکتی احمقانه است گفت: " این کاملا دروغی بزرگ است و من فوق العاده از این صحبت های رسانه ها عصبانی هستم."

وی ادامه داد:‌ "اینکه از قول من گفته‌اند؛ «دیوانه‌ام که پنالتی را به طارمی بدهم» دروغ است. من گفتم که در فوتبال معمولا زمانی که خطا روی بازیکن اتفاق می‌افتد معمولاً پنالتی را به همان بازیکن نمی‌دهند. البته این قانون نانوشته را در بازی با سایپا رعایت نکردم و همان توپ هم خراب شد!"

برانکو در مورد پنالتی زنان تیمش گفت: "بنگستون در تیم ملی کشورش پنالتی زن است، ضمن اینکه امید و رامین هم خوب پنالتی می زنند."

او در مورد نتیجه دیدار بعد تیمش برابر سیاه جامگان گفت: "هنوز خیلی زود است پس من پیش بینی نخواهم داشت."

وی با اشاره به مصدومیت احمد نوراللهی گفت: "نوراللهی در بازی با ملوان مصدوم شد. این بازیکن به همراه وحید حیدریه و مهرداد کفشگری نفرات مصدوم تیم ما هستند؛ به همین دلیل به تیم ملی نرفت تا به مداوای مصدومیتش بپردازد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 274
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4,431
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,149
  • بازدید ماه : 7,149
  • بازدید سال : 13,538
  • بازدید کلی : 14,238,237