loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 53 1394/07/23 نظرات (0)

بنیتس: رئال مادرید را قهرمان لالیگا می کنم


رافا بنیتس، سرمربی رئال مادرید، روز گذشته در یک مصاحبه رادیویی با اوندا سرو شرکت کرد و به سوالات مختلفی پاسخ داد.


 

رئال مادرید پیش از وقفه در مسابقات باشگاهی به جهت بازی های ملی، در ویسنته کالدرون برابر اتلتیکو قرار گرفت و با تساوی 1-1 متوقف شد. پس از آن بازی، بسیاری از هواداران و کارشناسان فوتبال در اسپانیا، بنیتس را به ترسو بودن و اتخاذ سیستم دفاعی برای رئال متهم کردند.

بنیتس در واکنش به این اتهامات به اوندا سرو گفت:" فصل 2007-2008، با لیورپول رکورد گلزنی باشگاه را شکستیم. با لیورپول موفق شدم در لیگ قهرمانان، 8-0 بشیکتاش را شکست داده و یک نتیجه تاریخی  را در این رقابت ها رقم زدیم.
وقتی در چلسی جایگزین دی متیو شدم، آمار گلزنی این تیم رشد قابل توجهی پیدا کرد. در ناپولی هم فصل گذشته رکورد 104 گل در همه رقابت ها را به ثبت رساندیم؛ پس من یک مربی دفاعی و ترسو نیستم.
سازمان یافته بازی کردن با ترسو و دفاعی بودن هم معنا نیست. رئال مادرید من، درست و سازمان دهی شده بازی می کند. رئال من، ذهنیتی هجومی دارد اما در زمین، حساب شده رو به جلو حرکت کرده و به سادگی گل نمی خورد."

بنیتس در مورد تساوی 1-1 رئال در زمین اتلتیکو گفت:" 60 درصد بازی دست ما بود و در همه مناطق زمین بازی را تحت کنترل داشتیم. سیمئونه از ناامیدی مجبور به انجام سه تعویض شد تا نتیجه را برگرداند و آنها تنها با حمایت هوادارانشان روحیه گرفتند و در دقایق پایانی ما را به عقب نشاندند.
مقابل اتلتیکو، در تمام کنندگی بدشانس و بی دقت بودیم. این تیم سال گذشته به ما 4 گل زده بود اما در بازی هفته گذشته به زحمت توانست یک گل به ما بزند؛ پس یعنی کارمان را در بسیاری زمینه ها خوب انجام دادیم."

سرمربی رئال در مورد مصدومان زیاد این تیم گفت:" بله؛ مصدومان زیادی داریم اما نباید این موضوع را دراماتیک کرد. 9 مصدوم ما، مصدومیتشان چندان جدی و طولانی نیست. پیش بینی چنین روزهایی را کرده بودم. خیال هواداران راحت باشد. مجموعه کاملی در اختیار دارم و همه بازیکنان، انگیزه بالایی دارند. نیمکت نشینان آماده اند تا به خوبی جای نفرات مصدوم را پرکنند."

بنیتس در مورد کریستیانو رونالدو گفت:" در ناپولی که بودم، کاپیتان تیمم همشیک بود. در یکی از مصاحبه هایم گفتم که او قیمت ندارد و با این کار به او روحیه بالایی دادم. من همیشه از بازیکنانم تمجید می کنم. حالا هم می گویم که رونالدو بی اغراق، بهترین بازیکنی است که با او کار کرده ام. رئال مادرید نیز بهترین تیمی است که تاکنون مربیگریش را بر عهده داشته ام."

بنیتس در مورد شانس رئال برای قهرمانی در این فصل گفت:" در والنسیا که مربیگری می کردم، در مقطعی از تیم صدرنشین(رئال) 7 امتیاز اختلاف داشتیم اما به همسرم گفتم که در نهایت ما قهرمان خواهیم شد و همینگونه نیز شد. حالا هم به شما می گویم که رئال در این فصل می تواند لالیگا و جام های دیگری را فتح کند."

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 243
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 352
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,735
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,453
  • بازدید ماه : 4,453
  • بازدید سال : 10,842
  • بازدید کلی : 14,235,541