loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 130 1394/08/30 نظرات (0)

برانکو: صدر جدول در انتظار ما می باشد

برانکو از عملکرد بازیکنانش راضی به نظر می رسد.

برانکو ایوانکوویچ پس از بازی برابر استقلال اهواز گفت: "بازی خیلی خوب بود؛ می دانستیم استقلال اهواز برای باختن به تهران نیامده ولی ما خط دفاعمان فوق العاده بود و به آنها شانس گل خاصی ندادیم؛ ولی در سوی دیگر ما هم موقعیت های خیلی زیادی از دست دادیم."

وی در مورد عملکرد طارمی گفت: "من از عملکرد طارمی راضی هستم ولی امروز مهدی به خاطر خستگی زیاد و بازی برابر گوام در چمن مصنوعی آن مهدی همیشگی نبود و خستگی در بازی او مشهود بود."

سرمربی کروات پرسپولیس ادامه داد: "من از بازی امروز فوق العاده راضی هستم، سرعتی و تاکتیکی کار کردیم و با توجه به اینکه ملی پوشانمان 48 ساعت قبل از بازی به ما اضافه شدند، بازی قابل قبولی ارائه دادند."

برانکو در مورد مدعی بودن پرسپولیس در ادامه لیگ اضافه کرد: "این طور بازی کردن بازیکنان به ما نوید می دهد که ما باید در میان مدعیان باشیم؛ اما قولی برای قهرمانی نمی دهم ولی من قبل از بازی با فولاد و زمانیکه در قعر جدول بودیم، گفتم که بازیکنان طوری به میدان می روند که نشان می دهد هیچ تیمی بهتر از ما نیست و ما بازی برتری نسبت به کل تیم های لیگ انجام می دهیم و با احترام به دیگر تیم ها صدر جدول انتظار ما را می کشد."

وی در مورد عدم حضور تماشاگران گفت: "تشکر می کنم از هواداران که همین تعداد هم از ما حمایت می کنند و خوشحالیم که رفته به رفته به تعدادشان اضافه می شود."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 199
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 404
  • باردید دیروز : 1,959
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,494
  • بازدید ماه : 2,494
  • بازدید سال : 8,883
  • بازدید کلی : 14,233,582