loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 43 1394/09/12 نظرات (0)

امیدوارم بازی برگشتی هم در کار باشد

ایسکو: امیدوارم بازی برگشتی هم در کار باشد

ایسکو اذعان کرد که اگر هوادار کادیز بود احتمالاً می خواست که رئال مادرید از رقابت های کوپا دل ری کنار گذاشته شود.

 با توجه به اینکه دنیس چریشف با وجود محرومیت فصل گذشته در نیمه نخست این دیدار به میدان رفت با احتمال حذف از رقابت ها مواجه شده است. به گزارش Football-espana، ایسکو، زننده دو گل از سه گل تیم در این مسابقه به خبرنگاران گفت:

برای ما بازی خوبی بود. در مقابل تیم قدرتمندی مثل کادیز در دیداری خارج از خانه نتیجه خوبی کسب کردیم و توپ را واقعاً خوب به گردش در آوردیم. تمام چیزی که می توانم بگویم این است که خارج از خانه نتیجه خوبی برای ما بود.

بله، ما شعار ها نسبت به چریشف را شنیدیم. کادیز همیشه مجموعه منحصر به فردی از هواداران را داشته است. من درست قبل از نیمه دوم در این مورد مطلع شدم چون در رختکن مشغول مداوای مچ پایم بودم. این چیزی است که به باشگاه مربوط می شود، و واقعاً کاری از دست من ساخته نیست. افراد حاضر در باشگاه باید به این مسئله رسیدگی کنند، و من فقط اینجا هستم تا در زمین بازی کنم.

وی در نهایت با تمجید از هامس رودریگز هم گفت:

باید به احترام او کلاه از سر بردارید، او فوتبالیست درخشانی است و ما به او نیاز داریم. امیدواریم که بازی برگشتی هم در کار باشد، اما به عنوان یک هوادار کادیز مطمئن نیستم که خواهان حذف رئال مادرید نباشم... احتمالاً!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 253
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,217
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,935
  • بازدید ماه : 3,935
  • بازدید سال : 10,324
  • بازدید کلی : 14,235,023