loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 27 1394/09/15 نظرات (0)

سر دردودل بنزما باز شد

سر دردودل بنزما باز شد: من وطن فروش نیستم!
کریم بنزما، مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید در جدیدترین مصاحبه اش با آ.اس اسپانیا، به شایعات و مسائلی که اخیرا در موردش منتشر شده، اشاره کرده است:

 به گزارش AS، کریم بنزما در آخرین مصاحبه خود به سؤالات زیر پاسخ داد:

- آیا دوباره برای تیم ملی فرانسه به میدان خواهی رفت؟

البته. هدفم همین است. همیشه دوست داشتم برای تیم ملی کشورم بازی کنم و پیراهنش را به تن کنم...

- و آیا دوباره می توانی در کنار والبوئنا بازی کنی؟

البته. خودم هم به دنبالش هستم و فکر می کنم تمام فوتبال دوستان هم می خواهند همین را ببینند. متئو بازیکن قابلی است. فرانسه به او نیاز دارد و البته به من هم احتیاج دارد. هیچ کینه ای از او به دل ندارم.

- نگران کنار گذاشته شدن از یورو 2016 نیستی؟

نه، چون در زندگی خیلی مسائل برای نگرانی وجود دارد. مسابقات جام ملت های اروپا، تورنمنت بزرگی است که همه بازیکنان رویای حضور در آن را در سر می پرورانند و البته این بار در فرانسه انجام خواهد شد شرایط را رویایی تر هم می کند؛ با این حال نگران نیستم و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات حل شود تا بتوانم در یورو بازی کنم.

- آیا با دشام صحبت کرده ای؟

بله، بعد از اعلام آخرین لیست تیم ملی، به صورت پیامکی با هم صحبت کردیم. قبلا هم ارتباط مان را حفظ کرده ایم. او در کنارم است و از من حمایت می کند. همیشه رابطه خوبی بین مان بوده است. علاوه بر این، از حمایت خانواده، بازیکنان قدیمی و بازیکنان کنونی فرانسه هم برخوردارم.

- در مورد این مساله که می گویند در بازی ال کلاسیکو و هنگام پخش سرود ملی فرانسه، که به منظور یادبود اقدامات تروریستی اخیر در پاریس انجام می شد، آب دهان بیرون انداخته ای، چه حرفی داری؟

واقعا خجالت آور و دردناک است که مردم چنین شایعاتی می سازند و ادعا می کنند هنگام پخش سرود ملی یا یادمان قربانیان، تف کرده ام. در تمام مدت پخش سرود در مورد قربانیان، خانواده هایشان، خانواده خودم و فوتبال فکر می کردم. دروغی ندارم، قبل از شروع بازی مثل همه مسابقات و همانند تمامی بازیکنان، این کار را انجام دادم. هیچ زمانی فکر این که هنگام سرود ملی یا شبیه آن تف کرده باشم، به ذهنم خطور نکرد. واقعا فاجعه بار است که مردم از من شخصیتی ساخته اند که به وطن یا قربانیان حادثه پاریس، احترام قائل نیست. واقعا عذابم می دهد.

- وقتی مردم از بی علاقگی ات نسبت به تیم ملی فرانسه صحبت می کنند، چه حالی پیدا می کنی؟

اگر چنین حسی داشتم، الان 81 بار برای تیم ملی بازی نکرده بودم. دیوانه که نیستم. اکنون مدت هاست عضو تیم ملی ام و می خواهم با تیم کشورم هم افتخار و جام کسب کنم.

- آیا از خطری که ماجرای اخیرت با والبوئنا برای دوران ورزشی ات می تواند داشته باشد، آگاهی؟

7 سال است برای رئال مادرید و تیم ملی بازی می کنم. همیشه برای رسیدن به جایگاهی که الان قرار دارم، جنگیده ام و همین گونه هم ادامه خواهم داد. همه به دنبال تخریب وجهه من هستند، ولی مهم نیست. همیشه همان کسی خواهم بود که تا الان بوده ام.

- در کل و پس از این اتفاقات چه حس و حالی داری؟

خوبم. فرزندی دارم که در حال رشد است. با او حرف می زنم و مشکلاتم را فراموش می کنم. آدم سخت کوشی هستم و در باشگاه بزرگی بازی می کنم. همان طور که شنیده ایم، بعد از هر سختی، آسانی در پیش است. آرامشم را از دست نداده و امیدوارم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 269
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5,732
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,450
  • بازدید ماه : 8,450
  • بازدید سال : 14,839
  • بازدید کلی : 14,239,538