loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 47 1394/09/27 نظرات (0)

پرز: بنیتز مشکل ما نیست

پرز: بنیتز مشکل ما نیست، او راه حل است؛ دستور دادن به تلویزیون باشگاه دروغ است
فلورنتینو پرز مهمان ویژه برنامه شب گذشته El Larguero از Cadena SER بود.

به گزارش AS، رئیس باشگاه رئال مادرید در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد:

- زیدان جانشین بنیتز:

به این ترتیب نخواهد بود، هرچند رسانه های مختلفی چنین گمانه زنی هایی داشته اند. بنیتز مشکل ما نیست، او راه حل است.

- ویکتو فرناندز و زیدان:

من خیلی زیدان را عزیز می شمارم. حتی حالا هم مردم من را متوقف می کنند و به خاطر آوردن او به باشگاه تشکر می کنند. من احترام بسیار زیادی برای او قائل هستم و او مربی بزرگی در رئال مادرید خواهد شد، اما این هنوز راه حل نیست. او می خواهد مربی شود، او عطش تبدیل شدن به یک مربی موفق را دارد.

- دستور دادن به تلویزیون رئال مادرید مبنی بر نشان ندادن قسمت کم موی سر شما:

من از نوشتن چنین چیزی در روزنامه ها شرم می کنم. آنها من را با ایزابل پریزلر مقایسه کرده اند، و می گویند که برای بوتاکس صورت به میامی رفته ام... نیازی نیست که خیلی باهوش باشید تا متوجه شوید که چنین چیز هایی درست نیستند.

- آیا بنیتز فصل را به اتمام خواهد رساند؟

من می گویم که او مربی تیم و شخصی مناسب برای رفع این مشکلاتی است که از ماه ژانویه گذشته داشته ایم. سال وحشتناکی برای ما بوده است. باید به بنیتز زمان دهیم.

- آیا این توصیه خوزه آنخل سانچز است؟

اینطور نیست. چطور می شود که رافا بنیتز را نشناسم؟ او با من در مورد تعویض مربی یا فراخوان برای انتخابات صحبت نکرده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 257
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,599
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,317
  • بازدید ماه : 4,317
  • بازدید سال : 10,706
  • بازدید کلی : 14,235,405