loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 60 1394/10/05 نظرات (0)

اتهامات جدید کرار به باشگاه استقلا

هافبک سابق استقلالعلیه مدیران این تیم اتهاماتی را عنوان کرده و متن توافقنامه با آبی‌پوشان را هم منتشر کرد.

 کرار جاسم پس اینکه ساعاتی پیش حرف هایی علیه استقلال زد دوباره اتهامات جدیدی به آن ها وارد کرد و تفاهم نامه با این باشگاه را هم منتشر کرد.

متنی که وی در اینستاگرامش منتشر کرد به شرح زیر است:

طی مذاکراتی که با نگهبان ساختمان منزلم داشتم، در حالی که در عراق به سر می‌برم، قفل خانه من را شکسته و وارد آن شده‌اند. در صورتی که قرارداد خانه به نام من و اجاره‌اش را خودم پرداخت می‌کنم، باشگاه هیچ حقی ندارد که قفل را بشکند و وارد خانه‌ام شود. هر شخصی این کار را انجام داده تاوان کارش را پس خواهد داد. خوشبختانه پلیس انگشت نگاری کرده و در دوربین‌های مداربسته همه چیز ضبط شده است. این کار زشت و ناپسندیده از باشگاه بزرگی مثل استقلال به دور است. من به فیفا شکایتم را اعلام کرده‌ام و حق و حقوقم را کامل می‌گیرم. آقایان نظری‌جویباری، سبک‌دست و توفیقی که هیچ‌وقت به تعهدات و قراردادهایی که با بازیکنان تنظیم می‌کنند و به هیچ‌کدام عمل نمی‌کنند باید جوابگوی کسر امتیاز آینده از استقلال از طریق شکایت من به فیفا و پاسخگوی هواداران باشند. من اسناد و مدارکی دارم که به موجب آن باشگاه موظف به پرداخت بدهی به بنده است و ظرف مدت یک هفته ماشین و خانه را تحویل بدهم. در غیر اینصورت باشگاه حق ورود به خانه من و سرقت وسایل و ماشین من را نداشته است. این کار در شأن باشگاه نیست و یک سرقت به حساب می‌رود.

همچنین وی تفاهم نامه خود با باشگاه استقلال را منتشر کرد:

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 288
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 6,610
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,328
  • بازدید ماه : 9,328
  • بازدید سال : 15,717
  • بازدید کلی : 14,240,416