loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 35 1394/10/07 نظرات (0)

روملو لوکاکو، مهاجم اورتون، فاش کرد که صحبت های تند مینو رایولا باعث شد تا این مدیربرنامه های ‏جنجالی را به خدمت بگیرد.‏

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، رایولا که مدیربرنامه های زلاتان ابراهیموویچ، ماریو بالوتلی و پل پوگباست، ‏یکی از جنجالی ترین مدیربرنامه های دنیای فوتبال است و اکنون لوکاکو فاش کرد که صحبت های نسبتا ‏توهین آمیز او باعث شد تا تصمیم به استخدامش بگیرد!‏
او به خبرنگاران گفت:" اجازه بدهید چیزی در مورد مینو رایولا بگویم. من او را استخدام کردم و در ‏شرایط خوبی ندارم، او تنها کسی بود که واقعیت را من گفت. او چیزهایی می گفت که هیچ کس دیگری ‏نمی گفت. چیزهایی مانند "مثل زن ها بازی می کنی. مثل دخترهایی بازی می کنی که تا به حال فوتبال ‏بازی نکرده اند".‏
سپس از زلاتان و برگ کمپ مثل می آورد و می گفت می خواهی در بالاترین بازی کنی؟ خب، فعلا که ‏در بالاترین سطح بازی نمی کنی.‏‎ ‎
او چیزهایی می گفت که واقعا من را ناراحت می کرد. من غرور دارم. او به من گفت که در نهایت فقط ‏گلزنی مهم است.‏
آنچه من اکنون انجام می دهم، تا اندازه زیادی به خاطر کارهای اوست. او ذهن من را باز کرد. گاهی ‏اوقات دوست ندارم صحبت های او را بشنوم اما من 22 سال دارم و باید با واقعیت روبرو شوم."‏

 

برچسب ها لوکاکو - اورتون ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 219
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 506
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 637
  • بازدید ماه : 637
  • بازدید سال : 7,026
  • بازدید کلی : 14,231,725