loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 59 1394/10/12 نظرات (0)

منچستریونایتد 2-1 سوانزی سیتی

از هفته بیستم لیگ برتر انگلستان و در اولین دیدار رسمی تیم های منچستریونایتد و سوانزی سیتی در سال 2016، این دو تیم از ساعت 18:30 به وقت تهران در استادیوم اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در پایان این شیاطین سرخ بودند که با نتیجه 1-2 از سد حریف خود گذشتند تا بالاخره فن خال طلسم ناکامی هایش را نیز در مقابل سوانزی سیتی بشکند.

گزارش بازی

بازی در حالی شروع شد که منچستریونایتد از همان ابتدا به طرز واضحی برای گلزنی و ارائه بازی پر سرعت تر نسبت به دیدار های نیم فصل اول تلاش می کرد و سوانزی نیز با پرس شدید از زمین یونایتد در تلاش بود تا مانع از ایجاد خطرات جدی توسط شیاطین سرخ شود. نفوذهای یانگ به عنوان دفاع راست و سانترهای او به داخل محوطه جریمه سوانزی و نفوذهای آنتونی مارسیال به عنوان وینگر چپ و استفاده از خلاقیت های انفرادی او، تاکتیک اصلی فن خال برای باز کردن دروازه شاگردان الن کرتیس بود.

در دقیقه 18 و در حالی که منچستریونایتد 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت، وین رونی با یک حرکت خوب موفق شد تا در پشت محوطه جریمه سوانزی سیتی صاحب یک ضربه آزاد شود. با این حال ضربه او با دیوار دفاعی برخورد کرد و برگشت داده شد. پس از شروع قبراق یونایتد در ابتدای بازی، به تدریج باز هم از سرعت بازی این تیم کاسته شد تا پاس های پی در پی و سبک مالکیت گرایانه بر بازی این تین حکمفرما شود.


مهم ترین موقعیت منچستریونایتد در نیمه اول در دقیقه 33 به دست آمد، جایی که آن ها بار دیگر در پشت محوطه جریمه سوانزی صاحب ضربه آزاد شدند. آن ها بازی را خیلی سریع و در حالی که مدافعان سوانزی جایگری نکرده بودند به جریان انداختند، اما خوان ماتا نتوانست از موقعیتی تقریباً تک به تک با دروازه بان بهره ببرد و ضربه او یک بار با بلاک شدن توسط مدافع سوانزی و یک بار با مهار شدن توسط دروازه بان این تیم، راهی به درون دروازه نبرد.

در دقیقه 37، سانتر عالی یانگ برای رونی با ضربه سر نه چندان خوب کاپیتان یونایتد به فابیانسکی رسید.

در دقیقه 41، بار دیگر فابیانسکی مانع از گلزنی خوان ماتا شد. این موقعیت روی همکاری خوب یانگ و مارسیال به وجود آمده بود. این دو بازیکن، بهترین های یونایتد در نیمه اول بودند و تمام موقعیت ها از جانب این دو خلق شد.

در آخرین دقیقه نیمه اول، بار دیگر یک سانتر عالی از یانگ به وین رونی رسید و او نیز با ضربه سر اقدام به تهدید کردن دروازه سوانزی کرد، اما جایگیری خوب فابیانسکی موجب شد تا وی به راحتی توپ را مهار کند.

در نیمه دوم، منچستریونایتدی کاملا متحول شده را در زمین مشاهده کردیم. آن ها با عطشی قابل لمس برای گلزنی وارد زمین شدند و تنها 2 دقیقه بعد موفق به باز کردن دروازه سوانزی سیتی شدند. اشلی یانگ – ستاره بی چون و چرای این دیدار – یک بار دیگر با سانتری بسیار خوب از سمت راست زمین، آنتونی مارسیال را صاحب موقعیت خوب گلزنی کرد و مارسیال نیز با یک ضربه سر عالی، دروازه فابیانسکی را باز نمود تا تنش رو به افزایش در اولدترافورد خاموش شده و شادی دوباره در تئاتر رویاها حاکم شود.

پس از این گل، یونایتد از پای ننشست و با ارائه فوتبالی جذاب و سریع که کمتر از آن ها در این فصل دیده شده بود، بارها دروازه حریف ولزی خود را تا آستانه باز شدن تهدید کرد.

در حالی که یونایتد در حال خلق موقعیت های متوالی روی دروازه سوانزی بود، این تیم حریف بود که در دقیقه 70 توسط ستاره اسیلندی خود – گیلفسی سیگوردسون – به گل مساوی رسید. نفوذهای خطرناک سوانزی از جناح راست (چپ یونایتد) در نهایت به نتیجه رسید. بارو – بازیکت تعویضی و سریع سوانزی – با یک سانتر عالی برای سیگوردسون، او را در موقعیت سرزنی قرار داد و او نیز با ضربه سری بسیار هوشمندانه به زیبایی دروازه داوید دخیا را باز کرد.

سوانزی پس از این گل همچنان در حال دردسرسازی برای یونایتد بود، اما روی حرکت انفجاری آنتونی مارسیال از سمت راست و پاس عرضی عالی او به وین رونی، کاپیتان یونایتد با یک ضربه فانتزی به زیبایی دروازه حریف را باز کرد تا باز هم شاهد صحنه ای کمتر دیده شده از شیاطین سرخ در این فصل باشیم. این گل در دقیقه 76 به ثمر رسید.

(این گزارش در حال تکمیل شدن است)

ترکیب اولیه منچستریونایتد

ترکیب اصلی: دخیا، یانگ، جونز، اسمالینگ، بلیند، اشنایدرلین، شواین اشتایگر، ماتا، هررا، مارسیال، رونی

ذخیره ها: رومرو، دارمیان، مک نیر، کریک، پریرا، فلینی، ممفیس
 

ترکیب اولیه سوانزی سیتی: فابیانسکی، رنجل، ویلیامز، فرناندز، تیلور، کی، بریتون، کورک، سیگوردسون، آیو، روتلج

ذخیره ها: نوردفلت، ناوتون، آمات، گریمس، گومیس، مونترو، بارو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 265
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4,782
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,500
  • بازدید ماه : 7,500
  • بازدید سال : 13,889
  • بازدید کلی : 14,238,588