loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 31 1394/10/28 نظرات (0)

رئال مادرید شب گذشته در یک نیمه 5 گل به خیخون زد اما نیمه دوم دچار افت شد و حتی یک گل از حریف خود دریافت کرد.

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، ایسکو که با آمدن زیدان یک بار دیگر به ترکیب ثابت رئال بازگشته و خامس را نیمکت نشین کرده است، در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" در طول هفته تمرینات سخت بدنسازی را پشت سر گذاشته بودیم. نیمه اول بسیار خوب و عالی بازی کردیم اما در نیمه دوم بدن هایمان افت کرد که همین مساله باعث شد روند خوبمان در نیمه اول ادامه پیدا نکند. این مشکل در هفته های آتی رخ نخواهد داد."

ایسکو در مورد برتری پرگل رئال گفت:" پیروزی خوبی بود ولی هنوز باید بهتر شویم. مهم این است که روند بردهایمان ادامه دار باشد و هدفمان نیز همین است. باید تمرکزمان در طول 90 دقیقه را از دست ندهیم." 

ایسکو در مورد نقش زیدان در متحول شدن رئال نیز گفت:" در دو بازی اخیر زیدان به من اطمینان کرده و من از شرایطم بسیار راضی هستم. فعلا من ثابت بازی می کنم و روز دیگر ممکن است نوبت به بازیکن دیگر برسد. مهم این است که از فرصت هایی که نصیبم می شود، بتوانم خوب استفاده کنم. نقش زیدان در متحول شدن تیم پررنگ است. شاید ما ایده های او را بهتر و بیشتر از ایده های بنیتس درک کرده و در زمین احساس راحتی بیشتری می کنیم."

 

برچسب ها ایسکو - رئال ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 234
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 265
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 609
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 740
  • بازدید ماه : 740
  • بازدید سال : 7,129
  • بازدید کلی : 14,231,828