loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 72 1393/12/20 نظرات (0)

پل پوگبا، ستاره يوونتوس، معتقد است مبلغ 200 ميليون يورويي که براي انتقالش اعلام شده، واقعي ‏نيست.‏

این ستاره جوان فرانسوی یکی از ارکان اصلی یووه در سه فصل اخیر بوده و ‏مینو رایولا، مدیر برنامه هایش، اعلام کرد که به باشگاه بارسلونا گفته برای خرید و پرداخت دستمزد این ‏بازیکن در سال 2016، باید 200 میلیون یورو هزینه کنند.‏

هرچند پوگبا در اواخر سال 2014 قراردادش را با یووه تمدید کرد، شایعاتی در مورد احتمال پیوستنش به ‏رئال یا چلسی در تابستان آینده هم به گوش می رسد اما او ترجیح می دهد تنها روی بازی های یووه تمرکز ‏کند. ‏

او به کوریره دلو اسپورت گفت:" فکر می کنم بیشتر باید روی بازی های مان در زمین تمرکز کنیم زیرا ‏این شایعات می تواند ذهن را منحرف کند. من همانطور که همیشه گفته ام، تنها روی عملکردم تمرکز ‏دارم. اگر می خواهید چیزی در مورد نقل و انتقالات بدانید، از مینو رایولا بپرسید.‏

من تنها روی فتح اسکودتو تمرکز دارم و به چیز دیگری فکر نمی کنم. اگر بخواهم بازیکن بهتری شوم، ‏باید سخت کار کنم و تمرینات بیشتر و بیشتری انجام بدهم. تلاش می کنم در هر دیدار بهترین عملکرد را ‏داشته باشم. به مربی و هم تیمی هایم باور دارم و می خواهد بیشتر و بهتر رشد کنم."‏

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 542
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 673
  • بازدید ماه : 673
  • بازدید سال : 7,062
  • بازدید کلی : 14,231,761