loading...
رئال نیوز
احسان آذری بازدید : 54 1393/12/28 نظرات (0)
خبر ورزشی:آلوارو موراتا می گوید که یوونتوس بازی باورنکردنی در مقابل بروسیا دورتموند به نمایش گذاشت و کارلوس توز را یک هم تیمی رویایی خطاب می کند.

آلوارو موراتا مهاجم سابق رئال مادرید که در دیدار رفت موفق شده بود یک بار دروازه دورتموند را باز کند، در دیدار برگشت نیز زننده گل دوم تیمش در جریان پیروزی 3-0 مقابل دورتموند بود، تا نماینده ایتالیا مقتدرانه راهی مرحله بعدی شود.

موراتا پس از پایان بازی به Sky Sport Italia گفت: "ما بازی باورنکردنی به نمایش گذاشتیم و بالتر از همه به عنوان یک تیم عالی کار کردیم. هنگامی که ما باید دفاع می کردیم، به خوبی این کار را انجام می دادیم و زمانی که حمله می کردیم، ما بسیار خوب آن را انجام می دادیم."

موراتا که گل دوم تیمش را روی پاس کارلوس توز به ثمر رساند، گفت: "زمانی که من بچه بودم، بازی های کارلوس توز را در تلویزیون نگاه می کردم. اکنون با او هم تیمی هستم و این رویایی است که به حقیقت پیوسته است."

یوونتوس در دور بعدی باید به مصاف یکی از تیم های پاریسن ژرمن، رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، موناکو و پورتو برود. موراتا در این باره گفت: "همه تیم ها قوی هستند، اما اگر مثل این مسابقه بازی کنیم، می توانیم به مراحل بالاتر راه پیدا کنیم."

موراتا در مورد احتمال بازگشتش به رئال مادرید با توجه به بندی که در قرارداد وی وجود دارد، گفت: "هواداران می توانند آرام باشند، من از حضور در اینجا خوشحال هستم و تنها تیمی که در ذهن من است یووه است."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 195
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 379
  • باردید دیروز : 1,959
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,469
  • بازدید ماه : 2,469
  • بازدید سال : 8,858
  • بازدید کلی : 14,233,557