loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 51 1394/02/07 نظرات (0)

داوري: سکونشين شده‎ام

دانيال داوري بعد از اينکه با کلي سروصدا مليت ايران را براي بازي کردن در تيم‌ملي قبول کرد، حالا اصلا روزهاي خوبي را سپري نمي‌ کند.


 

 او در گراس هاپرز به یک سکونشین تبدیل شده است و دیگر در لیست کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی هم جایی ندارد. با دانیال داوری در مورد شرایطش به گفت‌وگو نشستیم که می‌ توانید در زیر، آن را بخوانید.

* شرایط تو در گراس هاپرز چطور است؟

شرایط که اصلا خوب نیست. من الان به یک نیمکت نشین مطلق در گراس هاپرز تبدیل شده ام و اوضاع آنطور که می‌ خواهم برایم پیش نمی‌ رود. من الان در واقع دروازه‌بان سوم این تیم هستم که خب اصلا انتظارش را نداشتم.

* چطور باشگاه هنوز تو را به خاطر تصمیم برای حضور در تیم‌ملی نبخشیده است؟

اگر یادتان باشد، در آن زمان گراس هاپرز شرایط ویژه ای داشت و من هم بازیکن فیکس آن تیم بودم. سرمربی گراس هاپرز از من خواست که در این تیم بمانم ولی من تصمیم گرفته بودم که به اردوی تیم‌ملی بروم و به همین دلیل از ترکیب تیم خط خوردم.

* به تیم‌ملی هم دعوت نشدی و به نوعی از هر دو جهت ضرر کردی.

بله؛ به قول ایرانی ها از اینجا رانده از آنجا مانده شدم. به من گفته بودند که آماده باشم به اردوی تیم‌ملی بیایم. اما به یکباره خبر آمد که جایی در لیست تیم‌ملی ندارم. واقعا از این خبر تعجب کردم و این مساله باعث شد که از ترکیب تیم گراس هاپرز هم دور شوم.

* از کی‌روش ناراحتی؟

نه اصلا، من بارها گفته ام که آقای کی‌روش جز 20 مربی برتر دنیا است. ایشان بزرگ است و حتما برای تصمیمی که برای من گرفته، دلیلی داشته. هرگز هم اعتراضی به این مساله نمی‌کنم.

* پشیمان نیستی که در آن زمان اردوی گراس هاپرز را به خاطر تیم‌ملی ترک کردی؟

نه. من در آن زمان انتخاب کردم که به اردوی تیم‌ملی بروم و اصلا هم پشیمان نیستم. همین الان هم هر وقت که به من بگویند، به اردو بروم با جان و دل این کار را می‌ کنم.

* الان که مربی گراس هاپرز اخراج شده، چرا شرایط تو بهتر نشد؟

من فکر می‌ کنم الان مدیر باشگاه با من مشکل دارد، شک نکنید که دلیل نیمکت نشینی من مسائل فنی نیست.

* تصمیمی برای جدایی از گراس هاپرز نداری؟

من دو سال با گراس هاپرز قرارداد دارم که یکسال از آن باقی مانده، اما باشگاه به من اعلام کرده که اگر پیشنهادی باشد می‌ توانم از این تیم جدا شوم. در پایان فصل در این باره بهترین تصمیم را می‌گیرم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 240
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2,071
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,789
  • بازدید ماه : 4,789
  • بازدید سال : 11,178
  • بازدید کلی : 14,235,877