loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 36 1394/03/16 نظرات (0)

انریکه: هیج وقت انتظار ندارم مسی آماده نباشد

انریکه: هیج وقت انتظار ندارم مسی آماده نباشد؛ این بزرگترین چالش من نیست
سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از دیدار با یوونتوس پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. این دیدار شنبه شب، راس ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

 به گزارش AS، لوئیز انریکه ابتدا در خصوص شرایط تیمش برای بازی با یوونتوس گفت:

شرایط تیم عالیست و همه ما آماده این بازی بزرگ هستیم. با این دو جامی که کسب کردیم هم اکنون مقابله دروازه های یک اتفاق تاریخی هستیم و می خواهیم آن را به بهترین شکل رقم بزنیم. این همان چیزیست که می خواستم. خوشبختانه اینیستا هم مثل بقیه با تیم تمرین می کند و مشکلی از این بابت نیز نداریم.

وی در خصوص دیدار فردا واهداف تیمی  توضیح داد:

همه ما باید در بهترین شرایط باشیم. نیاز داریم که در تمامی خطوط دفاع، حمله و هافبک در بهترین فرم خود باشیم. و البته چیزی که برای ما مهم است احاطه کامل بر توپ و میدان خواهد بود. بسیار خوشحال هستیم و حس خوبی داریم. می دانیم که این حس در هواداران ما نیز وجود دارد. بودن در این جایگاه در پایان یک فصل، فوق العاده است.

وی افزود:

انتظار دارم توپ بیشتر در تملک بارسا باشد. اما نباید فراموش کنیم که بازی بسیار سختی در پیش است. تقابل بارسا و یووه در واقع رویارویی دو سبک متفاوت در فینال اروپاست. آن ها هم مثل ما دو جام کسب کرده اند و در آستانه سه گانه کردن هستند. یوونتوس بازیکنان خلاقی دارد و در حمله می تواند بسیار خطرناک بشد. 

آیا جنگ فردا جنگ هافبک هاست؟؛ انریکه پاسخ داد:

خط هافبک کلید هر بازی و شالوده هر تیمی است. ما برنامه هایمان را پیاده کرده ایم و با شروع بازی باید در اجرای آن موفق باشیم. قطعا خط هافبک ما برای حفظ توپ و مالکیت میدان باید خوب عمل کند.

وی در پاسخ به این سوال که بازی پایانی فصل 15-2014 برای انریکه چه معنایی دارد و چگونه توانستند به این جایگاه برسند، ادامه داد:

فقط می توانم بگویم که من هم مثل بازیکنانم خوشحالم و احساس غرور می کنم. اما اگر منظور شما حس انتقام باشد باید بگویم که خیر. همچنین حسی ندارم. ما بهترین خط حمله دنیا را داریم. یک مسی آماده و خارق العاده در کنار نیمار و سوارز. اما خوب همه چیز در فوتبال حمله کردن نیست و قطعا توازن بین خطوط در این امر موثر بوده است.

لوچو انریکه در پاسخ به این سوال که آیا در بازی فردا شاهد گل خواهیم بود گفت:

با توجه به شرایط دو تیم در بازی های قبلی باید بگویم که انتظار یک بازی خوب و همراه با گل می رود. اما خوب این بازی فینال است و شرایط حساسی دارد. تلاش ما این است که به آن ها گل بزنیم.

سرمربی آبی و اناری ها در خصوص انتظاری که از یووه در بازی فردا دارد گفت:

باید منتظر بمانیم. یووه نشان داده که برای بازی در سبک های مختلف مشکلی ندارد. البته این من نیستم که به آلگری تاکتیک می دهم و از هیچ چیز هم خبر ندارم. همه چیز فردا مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که بارسلونا چه برتری نسبت به یوونتوس دارد گفت:

به نظر من هیچ چیز این دو باشگاه را از هم متمایز نمی کند. دو تیم بزرگ و جنگجو که هر کدام در بهترین فرم خود قرار دارند و برای جایگاه امسال خود زحمت کشیده اند. هر دو تمی در راه خود کاملا موفق عمل کرده اند.

"آیا امشب راحت می خوابید؟" انریکه در پاسخ به این سوال گفت:

بله کاملا ریلکس هستم و استرسی ندارم. منتظر شروع بازی هستم.

انریکه در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردید در پایان فصل در این جایگاه باشید گفت:

قطعا در ابتدای فصل هدف ما همین بود. می خواستیم در هر سه جام موفق باشیم. دلیل اینکه اینجا هستیم هم همین است. پیش بینی؟ راستش را بخواهید پیش بینی داشتن همچنین جایگاه در ابتدای فصل دیوانگی بود ولی هدف ما این بود که اینجا باشیم و اکنون اینجاییم."

سرمربی بارسلونا در خصوص انتظارش از لیونل مسی گفت:

اینکه از مسی انتظار چیزی جز بهترین بودن را داشته باشیم عادلانه نیست. بازی فردا برای ما به مانند یک سد مستحکم و بزرگ است و بازیکنانمان می خواهند که این سد شکسته شود. قطعا لئو هم در راستای این هدف در بهترین فرمش خواهد بود و به ما کمک خواهد کرد. هیچوقت انتظار ندارم مسی بد باشد. او همیشه خوب است.

"آیا این بزرگترین چالش زندگی شماست؟" لوئیز انریکه پاسخ داد:

خیر. انتظار بزرگتر از این ها را هم دارم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 272
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4,025
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,743
  • بازدید ماه : 6,743
  • بازدید سال : 13,132
  • بازدید کلی : 14,237,831