loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 54 1394/06/04 نظرات (0)

دیگو گودین، مدافع اروگوئه ای اتلتیکو که مورد توجه چند باشگاه بزرگ دیگر قرار داشت، چند روز پیش قراردادش با تیم مادریدی را تمدید کرد.

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، گودین سال 2010 از ویارئال به اتلتیکو پیوست و در بازی فینال گونه سال گذشته بارسلونا-اتلتیکو در نوکمپ، با زدن تک گل تساوی بخش تیمش باعث قهرمانی سفید و سرخ های مادرید در لالیگا پس از 18 سال شد. 

او که به تازگی قراردادش را تا سال 2019 تمدید کرده است به خبرنگاران گفت:" من خوشحال و جاه طلبم. می خواستم در اتلتیکو بمانم و از تمدید قراردادم راضی هستم. می خواهم همچنان بهترین بازی هایم را برای رساندن اتلتیکو به جایگاه های بالاتر انجام دهم. 

رویای من و دیگر بازیکنان اتلتیکو این است که همچون دو فصل پیش، قهرمان اسپانیا شویم. من با این باشگاه مانوس شده ام و سخت است وقتی این همه اظهارلطف هواداران به خودتان را می بینید، عاشق اتلتیکو نشوید. 

دیگو سیمئونه نقش زیادی در تصمیم گیری من مبنی بر تمدید قرارداد داشت. او اولین کسی بود که دوست داشت من در این تیم بمانم. همه هم تیمی هایم نیز از من تقاضا داشتند که قراردادم را تمدید کنم و من هم چنین کردم.  اینجا ماندم تا یکبار دیگر با اتلتیکو قهرمان لالیگا بشوم."

 

برچسب ها گودین اتلتیکو ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 254
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 273
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 610
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,328
  • بازدید ماه : 3,328
  • بازدید سال : 9,717
  • بازدید کلی : 14,234,416